Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:17:30 GMT

خط و نشان مهاجم پیشین پرسپولیس برای استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۹۳۷۸

ساعت24-بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:ع زم خود را جزم کرده‌ ایم تا در برابر استقلال تهران موفق باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

محمدرضا خلعتبری درخصوص دیدار آتی تیمش در برابر استقلال اظهار کرد: پس از باخت بدی که در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان رقم خورد عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در برابر استقلال تهران موفق باشیم وبا دست پر اززمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در نیم‌فصل دوم با شفر نتایج متفاوتی نسبت به نیم‌فصل نخست گرفته و شرایط خیلی خوبی دارد اما باید با برتری در این دیدار شانس خود را برای حضور در جمع مدعیان بالای جدول از دست ندهیم.

او تصریح کرد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان شایسته شکست نبودیم، فکرش را هم نمی‌کردیم که در این دیدار نتیجه را واگذار کنیم، آنها فقط یک توپ به دروازه پدیده آوردند و گل شد اما توپ‌های ما توی گل نرفت.

بازیکن باتجربه پدیده با اشاره به اهمیت حضور هواداران خراسان در ورزشگاه ثامن خاطرنشان کرد: به شخصه از اتفاقاتی که در دیدار مشکی‌پوشان و پرسپولیس رقم خورد ناراحت شدم. شرایط تیم‌های مشهدی باید مثل قائمشهر، انزلی و آبادان شود که هیچ پرچمی جز پرچم تیم شهر خود ندارند. امیدوارم در روز جمعه و دیدار با استقلال دیگر اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود.

وی گفت: تمرینات خود را از دو روز قبل استارت زده‌ایم و امیدوارم با آمادگی کامل با استقلال رقابت کنیم. با برد در مقابل استقلال تهران می‌توانیم شکست هفته قبل را به خوبی فراموش کنیم و دوباره روند خوب خود را آغاز کنیم.

برنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد