Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-پلیس صربستان از تعیین جایزه ۱۰ هزار یورویی برای ارائه مشخصات قاتل الیور ایوانوویچ سیاستمدار صربستانی که امروز در کوزوو کشته شد خبر داد. در پی کشته شدن «الیور ایوانوویچ» سیاستمدار صربستانی در یک حادثه تروریستی، پلیس کوزوو با انتشار بیانیه ای برای ارائه هرگونه اطلاعات از قاتل وی، جایزه ۱۰ هزار یورویی تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس کوزوو همچنین اقدام به انتشار شماره تلفن و ایمیل مخصوص برای ارائه اطلاعات درباره قاتل «ایوانوویچ» منتشر کرده تا افراد آگاه از اطلاعات مربوط به قاتل، بتوانند دسترسی ساده تری به نیروهای پلیس داشته باشند. پلیس همچنین قول داده تا هویت و مشخصات اشخاصی را که اطلاعاتی در زمینه این قتل ارائه می دهند، به طور کامل محفوظ و مخفی بماند.

همچنین در این بیانیه قید شده است که اطلاعات دهندگان باید مشخصات قاتل را به طور واضح و دقیق بیان کنند.

رئیس جمهوری صربستان نیز حادثه قتل ایوانوویچ را یک حادثه تروریستی خوانده است.

لازم به ذکر است، اولیور ایوانوویچ  سیاستمدار صرب و رئیس حزب «آزادی، دموکراسی و عدالت» امروز مقابل دفتر کارش در شهر میتروویکا  در یک حمله مسلحانه کشته شد.

وی ۶۴ سال داشت و به شلیک ۵ گلوله کُلت توسط مهاجمان ناشناس به قتل رسیده است.

ایوانوویچ در جنگ در کوزوو فرمانده گروه های شبه نظامی صرب نیز بود و در سال ۲۰۱۶ به دلیل جنایت علیه غیرنظامیان آلبانی به ۹ سال زندان محکوم شده بود.

دیوان عالی کوزوو در سال ۲۰۱۷ با لغو این حکم، خواستار محاکمه مجدد وی شد. وی به صورت مشروط از زندان آزاد شده بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اطلاعات فراجا، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان بلاگر معروف بندرعباسی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه در صفحه اینستاگرامی خود کرده بود را دستگیر و صفحه مربوطه را نیز با بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده مسدود کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902414

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل