Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک به سمت فرودگاه منطقه‌ای جیزان در عربستان خبر داد. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد فرودگاه منطقه‌ای جیزان در عربستان را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رسانه‌های سعودی مدعی شدند که این موشک بالستیک در آسمان جیزان در جنوب این کشور منهدم شده است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، چندین فروند موشک بالستیک به سمت مواضع متجاوزان و مزدوران آن‌ها شلیک کرده‌اند.

نیروهای یمنی در سال 2017 میلادی 45 فروند موشک بالستیک به عمق عربستان و امارات و مواضع نظامیان و مزدوران آن‌ها در جبهه‌های مختلف شلیک کردند.

حملات عربستان سعودی و محاصره همه‌جانبه این کشور علیه یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است که این حملات به‌جز ویرانی و کشته شدن هزاران یمنی، هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تجاوز و ادامه حملات عربستان، مواضع متجاوزان را با موشک‌های بالستیک و غیربالستیک هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

ایسنا/خراسان رضوی ۳۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره بامداد یکشنبه موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شدند و آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا در آمدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که صدای انفجارهای شدید در منطقه میرون به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید