Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حرکت دیدنی ریس نلسون ستاره ۱۷ ساله آرسنال و محو شدن الکس چمبرلین مقابل این ستاره

الکساندر مارک دیوید اکسلید-چمبرلین ( زادهٔ ۱۵ اوت ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل انگلستان که در حال حاضر در لیورپول در پست هافبک بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. وی در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۲ نخستین بازی ملی خود را در برابر نروژ انجام داد و تاکنون موفق شده در ۳۰ بازی ملی ۶ گل به ثمر برساند.
او  فرزند مارک چمبرلین ملی‌پوش سابق انگلستان بازیکن سابق تیم‌های استوک سیتی و پورتسموث است. عموی او نویل  نیز بازیکنان فوتبال حرفه‌ای بود، همچنین برادر کوچکتر او کریستین نیز بازیکنان فوتبال حرفه‌ای است.
در فوریه ۲۰۱۷، چمبرلین، اعلام کرد که با پیر ادواردز از خوانندهٔ گروه لیتل میکس روابط عاشقانه دارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 846147 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • حرکت دیدنی بوکایو ساکا مقابل وولورهمپتون / فیلم