Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 15 محور بجنورد به آشخانه در محدوده روستای 'تاتار' رخ داد که در این سانحه راننده پراید فوت کرد.
وی گفت: علت این حادثه تجاوز به چپ راننده پراید اعلام شده است.
رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون تمام جاده های استان لغزنده است گفت: با توجه به برودت هوا احتمال یخ زدگی جاده وجود دارد بنابراین از رانندگان درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور بجنورد- آشخانه واقع درحدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس یکی از پرترددترین محورهای کشور محسوب می شود.
7185/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم