Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدـ مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به شایعات و نظرات متعددی که در مورد حادثه سانچی وجود دارد، گفت: باید از دامن زدن به این شایعات خودداری کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر مرزبان امروز در آئین افتتاحیه دوره آموزشی هسته‌های گزینش وزارت راه و شهرسازی که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، با اشاره به حادثه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: این واقعه یک تراژدی ملی بود و از دست دادن این تعداد نیروی انسانی متخصص و کارآمد کمتر در دنیا اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شایعات پیرامون این حادثه بسیار است و افراد مختلف نظرات کارشناسی معتبر و غیرمعتبر بسیاری ارائه می دهند اما اکنون لازم است از دامن زدن به این شایعات خودداری شود.

مرزبان تصریح کرد: باید ضمن احترام به نظر کارشناسان، تسکینی بر آلام و اندوه خانواده های داغ‌دیده باشیم.

مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: ابعاد فنی و تکنیکی بسیاری حول محور این موضوع مطرح است اما باید در این زمینه واقع بین باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در اولین فرصت با رمزگشایی از جعبه سیاه بتوانیم به ابعاد پنهان این حادثه پی ببریم.

منلع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود

شرکت گاز قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به انجام عملیات توسعه شبکه و بهره مندی مشترکین جدید از گاز طبیعی،  جریان گاز مشترکین مسکن مهر شهرستان کهک فردا یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ به مدت ۶ ساعت با قطعی مواجه می‌شود.

شرکت گاز استان  از مشترکین این منطقه تقاضا کرده است ضمن حفظ شکیبایی از دستکاری تجهیزات گاز جدا خودداری کنند و از تماس‌های غیر ضروری با مرکز امداد شرکت گاز خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه