Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 26 دی) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه سوال چند تن از نمایندگان از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دستور کار کمیسیون قرار داشت.به گزارش بلاغ، سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس از ارجاع سوال نماینده کرمانشاه از وزیر کشور به صحن علنی پارلمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 26 دی) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه سوال چند تن از نمایندگان از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه وزیر کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون حضور نیافت، افزود: سوال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه به جهت عدم حضور وزیر کشور، ملی تلقی و به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در توضیح سوال نماینده کرمانشاه از وزیر کشور، گفت: سوال آقای مصری درباره تبادل نفت و گازوئیل در مرز‌های ایران و عراق و همچنین اختلافات پیش آمده در این زمینه بود.

سلیمی با بیان اینکه علی مطهری دیگر نماینده سوال کننده از وزیر کشور بود، ادامه داد: سوال نماینده مردم تهران بنا به درخواست وی در جلسه بعدی مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: قاسم احمد لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس به اتفاق 5 تن از نمایندگان نیز سوال مشترکی از رحمانی‌فضلی داشتند که آنها نیز سوالات خود را به جلسه هفته آینده کمیسیون موکول کردند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003EzZ

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد

به گزارش قدس آنلاین، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت، مرحله دوم انتخابات مجلس را داریم که به اندازه مرحله اول، دارای اهمیت است.

وی افزود: ۴۵ نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند؛ لذا لازم است که مردم عزیزمان و عزیزانی که بین مردم نفوذ دارند، تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوب در پای صندوق‌های رای باشیم.

وحیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۲۲ حوزه انتخاباتی داریم، ۱۵ استان ما درگیر انتخابات مرحله دوم است؛ لذا در این دوره شاهد کار گسترده‌ای خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد: ان‌شاء الله مردم عزیزمان حماسه‌ای جدید خلق کنند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • وزیر کشور: «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد