Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید اعلام کرد روسای جمهوری آمریکا و چین روز دوشنبه در یک تماس تلفنی تحولات اخیر در شبه جزیره کره را بررسی کردند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با رئیس جمهور چین ناراحتی عمیق خود از افزایش کسری تجاری با این کشور را ابراز داشت.

 

کاخ سفید اعلام کرد روسای جمهوری آمریکا و چین روز دوشنبه در یک تماس تلفنی تحولات اخیر در شبه جزیره کره را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس تلفنی ترامپ « ناراحتی عمیق » خود را از افزایش کسری تجاری کشورش با چین ابراز داشت و گفت این وضعیت نباید ادامه یابد.
روسای جمهوری آمریکا و چین در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کردند که « از سرگیری مذاکره دو کره شاید باعث تغییری در رفتار نابودگرانه کره شمالی شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ezi

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

کد خبر 6088059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد