Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز نوشت: بانک آمریکایی گلدمن ساکس، امروز (سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه) پیش‌بینی کرد با توجه به عواملی همچون رشد تقاضا و پایبندی بالا به توافق جهانی کاهش تولید نفت، رشد قیمت این کالا در ماه‌های آینده از پیش‌بینی‌های گذشته این بانک فراتر رود.به گزارش بلاغ، یک بانک آمریکایی پیش‌بینی کرد که قیمت نفت، رشدی فراتر از پیش‌بینی‌های گذشته آن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز نوشت: بانک آمریکایی گلدمن ساکس، امروز (سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه) پیش‌بینی کرد با توجه به عواملی همچون رشد تقاضا و پایبندی بالا به توافق جهانی کاهش تولید نفت، رشد قیمت این کالا در ماه‌های آینده از پیش‌بینی‌های گذشته این بانک فراتر رود.

این بانک پیش‌بینی کرد که در سال ۲۰۱۸ میلادی، میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت ۶۲ دلار و میانگین قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۵۷ دلار خواهد بود.

این در حالی است که قیمت شاخص نفت خام برنت در روزهای اخیر مرز ۷۰ دلار را پیش سر گذاشت.

گلدمن ساکس در یادداشتی اعلام کرد: روند رشد قیمت نفت بیش از هر چیز ناشی از بنیادهای قوی بازار بوده، به گونه‌ای که تقاضای بالا و پایبندی به توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، شتاب گرفته است.

طبق اعلام این بانک، سطح کنونی قیمت نفت بالاتر از هزینه تولید آن در مناطق مختلف است و این مسئله می‌تواند موجب رشد تدریجی سرمایه‌گذاری و حفاری شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ezc  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در پشت خطی نوساتی را در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم داشت و نسبت به روز گذشته، هفتم فروردین‌ماه افزایشی حدود ۳۰۰ تومانی را پشت سر گذاشت.

افزایشی نسبی قیمت دلار، نرخ طلا را امروز با افزایشی نسبی مواجه کرده، اما در مقابل قیمت سکه تا حدودی کاهش داشته و مسیر رو به پایین را پیموده است.

کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلا هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت سکه امامی با اندکی کاهش نسبت به روز سه‌شنبه، 38 میلیون و 776 هزار تومان ثبت شده است. قیمت سکه بهار آزادی اما پا به کانال 36 میلیون تومانی گذاشته و این قطعه طلایی در حال حاضر 36 میلیون تومان دادوستد می‌شود. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هشتم فروردین‌ماه 23 میلیون و 300 اعلام شده و نسبت به روز گذشته افزایشی 100 هزار تومانی داشته است.


قیمت ربع سکه و سکه گرمی از روز گذشته بر روی سایت اتحادیه طلا و سکه به‌روزرسانی نشده و در همان قیمت‌های روز گذشته ثابت مانده است. به این ترتیب قیمت ربع سکه 14 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه گرمی نیز هفت میلیون تومان ثبت شده است.


قیمت طلای 18 عیار با افزایش نسبی در مقایسه با روز گذشته روی قیمت سه میلیون و 251 هزار تومان ایستاده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال 13 میلیونی را تجربه کرد و امروز نیز با افزایشی نسبی خود را به قیمت 14 میلیون و 87 هزار تومان رسانده است.

دیگر خبرها

  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۷ فروردین ۱۴۰۳