Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا- 24 شهروند ربوده شده سوری با تلاش هلال احمر سوریه از دست تروریست ها در منطقه عربین دز غوطه شرقی ریف دمشق آزاد شدند.

به گزارش سه شنبه شب خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این افراد که درمیان آنها شماری زن و کودک نیز دیده می شوند در پارک عباسیین در شرق دمشق ربوده شده بودند که مدت اسارت آنها از سه تا هشت ماه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افراد با تلاش ارتش و دولت سوریه به زندگی عادی خود بازگشتند و از رنج و آسیب های ناشی از زندان تروریست ها نجات یافتند.
استاندار ریف دمشق در دیدار با این افراد گفت: تلاش ها برای آزادسازی تمام شهروندان ربوده شده در هرجایی و بازگرداندن آنها به خانه و کاشانه خود ادامه دارد.
علاء ابراهیم افزود: همواره برای حفظ جان و آزادسازی شهروندان ربوده شده با طرف های مختلفی هماهنگی می شود و در سال جدید شاهد پیروزی ها و دستاوردهای بیشتری در این باره خواهیم بود.
وی اضافه کرد: گروه های تروریستی همه مدارک شناسایی شهروندان ربوده شده را از بین برده اند و اکنون برای دریافت مدارک جدید به آنها کمک می شود.
ابراهیم بیان کرد: نظام سوریه آغوش خود را برای استقبال و بازگشت همه کسانی که دست آنها به خون بیگناهان آلوده نشده، بازاست.
سوریه حدود هفت سال است با حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند با بحران روبه رو است.
با پیشروی ارتش و نیروی مقاومت، سوریه پس از سالها پایداری در آستانه دفع پدیده تروریسم قرار دارد.
خاورم**8005*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان