Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خسرو حیدری و پژمان منتظری دو بازیکنی هستند که در ابتدای فصل از آنها به عنوان ستاره های استقلال یاد می شد؛ اما از زمانی که شفر هدایت استقلال بر عهده گرفت، هرگز فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند.

 

در این بین منتظری بدشانس بود چراکه در هفته های اول لیگ برتر مصدوم شد و زمانی که شفر سرمربی استقلال شد و زمانی هم که برگشت سرمربی آلمانی استقلال ترکیب خط دفاعی خود را شناخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتظری و خسرو حیدری به نظر بیشتر از هرچیزی قربانی جوانگرایی در استقلال شده اند که از زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در این تیم شروع شده است.

 

شفر به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اعتقاد زیادی دارد و به نظر خسرو حیدری و پژمان منتظری کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهند داشت.

فرتاک ورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا در بازی با استقلال مانند سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تاکید کنم که ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. طرفداران و تماشاگران ما و تیم تراکتور همه باید یکدل باشیم و نشان دهیم که یک تیم هستیم. استقلال تیمی قابل احترام است، ولی اگر ما بتوانیم آن حداکثر عطش‌مان را با کیفیت فنی که داریم ترکیب کنیم فکر می‌کنم تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد. تشکر ویژه‌ای هم از همه شما (خبرنگاران) دارم که در این یک هفته که من آمده‌ام از تیم حمایت کردید. من دوست ندارم خیلی صحبت کنم، ولی به احترام اصحاب رسانه در کنفرانس شرکت می‌کنم. همچنین از آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله همه کنار هم یک تیم خوب باشیم و فردا مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم. اگر کیفیت و احساسات‌مان را ترکیب کنیم، به هر کاری می‌توانیم دست بزنیم. امیدوارم فردا روز فوق‌العاده‌ای برای ما باشد و هواداران را با دلی شاد راهی منزل‌شان کنیم.

جریمه 200 میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!