Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی آلمان امروز سه شنبه اعلام کرد که منازل مسکونی و دفاتر کاریِ مرتبط با ۱۰ ایرانی در این کشور به ظنّ جاسوسی مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته است.به گزارش بلاغ، دادستانی آلمان اعلام کرد که منازل مسکونی و دفاتر کاریِ متعلق به ۱۰ ایرانی در این کشور به ظنّ جاسوسی مورد تفحص قرار گرفته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادستانی آلمان امروز سه شنبه اعلام کرد که منازل مسکونی و دفاتر کاریِ مرتبط با ۱۰ ایرانی در این کشور به ظنّ جاسوسی مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام یکی از سخنگویان اداره دادستانی فدرال، تفتیش های مذکور در ساعات اولیه امروز به انجام رسیده است.

این مقام در این باره ادعا کرد: به عقیده ما مظنونین از سازمان ها وافرادی در آلمان به نفع یک واحد اطلاعاتی مرتبط با ایران جاسوسی می کردند.

وی با اعلام اینکه تا کنون هیچ فردی در این راستا مورد بازداشت قرار نگرفته است، تحقیقات کنونی را بر اساس گزارش واصله از سوی سرویس اطلاعات داخلی آلمان اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ezg

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد

دادستان فدرال آلمان گفته که سه شهروند این کشور به ظن جاسوسی برای چین دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، دفتر دادستانی فدرال آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد، سه شهروند این کشور به ظن همکاری برای یک سرویس مخفیانه چینی دستگیر شده‌اند.

به نقل از شبکه خبری دویچه وله، این دفتر اعلام کرد، متهمان مظنون به دست داشتن در جاسوسی در مقطعی از زمان هستند که نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد مربوط به پیش از ژوئن ۲۰۲۲ است یا خیر.

این سه نفر به نام‌های «هرویگ اف.»، «اینا اف.» و «توماس آر.» توسط افسران اداره پلیس جرایم فدرال در دوسلدورف و «باد همبورگ» دستگیر شده‌اند.

مقام‌های فدرال همچنین منازل این متهمان و محل کار ‌آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

گفته می‌شود توماس آر. به عنوان جاسوس برای سرویس مخفی چینی «MSS» کار می‌کرد.

همچنین گفته می‌شود که او اطلاعاتی در مورد فناوری‌های نوآورانه‌ای که می‌تواند برای اهداف نظامی استفاده شود، به دست آورده است.

دادستان‌ها همچنین بر این باورند که او از «هرویگ اف.» و «اینا اف.» که مالک یک کمپانی در دوسلدورف هستند برای دستیابی به اطلاعات استفاده کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد