Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق باشکوه برگزار شود. آفتاب‌‌نیوز : علی لاریجانی امروز در دیدار با سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق و هیات همراه اظهار داشت: امیدوارم که عراق بعد از رهایی از حضور نیروهای تروریستی در آن کشور هر چه سریع تر مراحل بازسازی را پشت سر گذاشته و به وضعیت عادی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس ادامه داد: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق باشکوه برگزار شود.
همچنین در این دیدار رئیس مجلس عراق گفت: سطح هیات ها و تعداد شرکت کنندگان در این اجلاس بسیار مناسب بود و امیدوارم که بتواند دستاوردهای عالی برای کشورهای شرکت کننده داشته باشد.
وی افزود: امروز مسائل مهمی در این اجلاس مطرح شد و ملاقات های دو جانبه مفیدی انجام پذیرفت که نتیجه آن در بیانیه افتتاحیه منعکس خواهد شد.
سلیم الجبوری تصریح کرد: کشور عراق با کمک کشور دوست و برادر ایران توانست که بر نیروهای تروریستی داعش غلبه کرده و آن ها را از خاک خود بیرون کنیم و با خروج آن ها باید وارد مرحله بازسازی شویم. وی خاطرنشان کرد: ما از ایران به خاطر همه کمک هایش سپاسگزاریم.
سلیم الجبوری اظهار داشت: مسائلی که در منطقه پیش آمده نگران کننده است و امیدوارم که با درایت کشورها این مسائل حل شود. وی در خصوص انتخابات آتی پارلمان عراق گفت: امیدواریم این انتخابات در موعد مقرر و با حضور مردمی به خوبی برگزار گردد.
تحریم کشورها را روش درستی برای مقابله نمی‌دانیم
علی لاریجانی همچنین در دیدار با احمد بن عبدالله بن زاید آل محمود رئیس مجلس قطر و هیات همراه اظهار داشت: ما از شرایطی که برای قطر به وجود آمده ناراحتیم و تحریم کشورها را روش درستی برای مقابله با کشورها نمی دانیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و قطر روابط دوستی دیرینه ای با هم دارند و ما به این دوستی پایبند خواهیم بود.
همچنین در این دیدار رئیس مجلس قطر گفت: امت اسلامی در وضعیت سختی قرار دارند و امید ما به همکاری امت اسلامی است.
وی افزود: وقتی اختلافی بین کشورها پیش می آید باید از طریق مذاکره و گفت و گو حل و فصل شود و نظامی گری و خشونت راه حل مشکلات نیست.
رئیس مجلس قطر گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران دلالت بر اصالت و عقلانیت و براساس محبت و برادری است و ما این دوستی را ارج نهاده و به آن پایبندیم و در غم و سختی ها و شادی ها کنار هم خواهیم ماند.
وی تصریح کرد: قطر درگیر توطئه بزرگی شد که ریشه آن معلوم نیست ولی آنچه مسلم است اینکه هر کشوری باید به گونه ای رفتار کند که نه منافع خودش و نه منافع کشورهای منطقه به خطر نیفتد.
رئیس مجلس قطر تاکید کرد: رفتار ما به گونه ای بوده که کشورهای دیگر آسیب نبینند و ما بر تعهدات و موافقت نامه های خود با امارات پایبند بودیم، هر چند که آنها ما را تحریم کردند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسائل جهان اسلام به دوستی و برادری حل شود.
ایسنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080743 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد