Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:39:58 GMT

اسامی مفقودین حادثه نفتکش ایرانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۰۰۳۴

اسامی مفقودین حادثه نفتکش ایرانی منتشر شد

بر اثر برخورد یک کشتی باری چینی با یک نفت کش ایرانی در سواحل چین ۳۲ نفر خدمه این نفت کش ناپدید شدند که اسامی ۳۰ مفقود شده حادثه نفتکش که ایرانی هستند ، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، بر اثر برخورد یک کشتی باری چینی با یک نفت کش ایرانی در سواحل چین ۳۲ نفر خدمه این نفت کش ناپدید شدند که اسامی ۳۰ مفقود شده حادثه نفتکش که ایرانی هستند ، اعلام شد :  مجید قصابی عروجی، مجید نقیان، حسین جهانی هل آباد، احسان ابولی قاسم آبادی، میلاد عنایتی، سعید دهقانی، پوریا عیدی پور، سجاد عبداللهی، محمد کاووسی تکاب، فرید محبی، حامد بهاری هشکوایی، محمدرضا رضازاده ماسوله، مهدی صادقی، حسن رومیانی، محمد پیریائی، بهرام اتحاد، عبدالغنی سامری، ابوذر نظامی، سیدجواد حیدری، علیرضا نجفی فر، علی حیدریه کهن، بهرام پوریایی، یاور افشاری، میلاد عروی، مسلم علیزاده نودهی، عبدالکریم بشارتی پور، امید ضیایی، ایوب مظفری عبدگاه، احسان فرجی و ساقی فعال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نفر از خدمه این نفت کش نیز بنگلادشی بودند.

این نفت کش با نام سانچی که ازسوی شرکت ملی نفتکش ایران در پاناما ثبت شده است، با ۲۷۵ متر طول، ۵۰ متر عرض و ۱۳.۴ متر آبخور، در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته شده و وزن این کشتی ۸۵۴۶۲ تن و وزن آن در حالت نیمه پر بیش از ۱۶۴ هزار تن بوده است. این نفتکش در تاریخ ۲۴ آذر ۹۶ از ایران راهی بندر دسان کره جنوبی شد و طبق برنامه قرار بود امروز در این بندر پهلو بگیرد اما دچار سانحه شد.

گفته می شود، نفت کش سانچی در حالی که از کانالی در دریای شرقی چین عبور می‌کرد، یک کشتی باری چینی از پهلو با وسط آن برخورد کرد و به علت اشتعال بالای میعانات گازی به سرعت منفجر شد. این نفتکش جزو نفتکش های جدید شرکت ملی نفتکش ایران است که حدود ۱۰ سال عمر داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم