Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@17:52:39 GMT

تیلرسون: فشارها بر کره شمالی ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۰۰۳۸

تیلرسون: فشارها بر کره شمالی ادامه خواهد داشت

ساعت24-وزیر خارجه آمریکا در جریان برگزاری نشست امنیت و ثبات در شبه جزیره کره از ادامه فشارها بر کره شمالی تا زمان اقدام این کشور برای غیرهسته ای سازی شبه جزیره کره خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی گفت تا زمانی که کره شمالی تصمیمی قاطع برای عاری کردن شبه جزیره کره از تسلیحات هسته ای نگیرد، فشارهای بر پیونگ یانگ ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رکس تیلرسون گفت: فشارها تا زمانیکه کره شمالی قدم هایی محکم در راستای غیرهسته ای سازی (شبه جزیره کره) بر ندارد، ادامه خواهند داشت.

وی که این سخنان را در جریان برگزاری نشست «امنیت و ثبات در شبه جزیره کره» که امروز در ونکوور کانادا برگزار شد مطرح می کرد، گفت که آمریکا، روسیه، چین و مابقی جهان، کره شمالی را به عنوان یک کشور هسته ای نمی شناسند.

لازم به ذکر است به جز آمریکا و کانادا که میزبانان این نشست به حساب می آمدند، وزرای خارجه ۱۶ کشور دیگر نیز در این نشست حضور داشتند.

وزرای خارجه ۱۸ کشور حاضر در نشست ونکوور به بررسی ابعاد مختلف برنامه هسته ای و آزمایش های موشکی یک سال اخیر کره شمالی پرداخته و در مورد حضور نمایندگان ورزشی این کشور در المپیک زمستانی کره جنوبی نیز با یکدیگر رایزنی کردند. مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به ما گفت: «جمعه (۱۰ فروردین) نیز برای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نقاطی از استان‌های یزد، کرمان و اصفهان بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.»

امین حسین نقشینه افزود: «شنبه (۱۱ فروردین) این بارش‌های پراکنده در نقاطی از استان‌های فارس، استان‌های شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت. یکشنبه (۱۲ فروردین) در برخی مناطق فارس، کرمان، ارتفات البرز و استان‌های غربی خزر بارندگی پیش‌بینی می‌شود.»

به گفته کاشرناس سازمان هواشناسی کشور، وزش باد شدید تا روز شنبه (۱۱ فروردین) در شرق کشور و همچنین استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز و گلستان رخ می‌دهد که در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم تا روز جمعه (۱۰ فروردین) مواج و متلاطم است.

نقشینه در مورد روند افزایش دما در سواحل شمال کشور نیز گفت: «دمای هوای رشت امروز پنجشنبه (۹ فروردین) به ۱۸ درجه رسیده و فردا جمعه (۱۰ فروردین) دمای ۲۱ درجه را تجربه می‌کند. در حالی که دیروز چهارشنبه (۸ فروردین) دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد را از سر گذراند. ساری نیز امروز پنجشنبه (۹ فروردین) دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد دارد و فردا جمعه (۱۰ فروردین) دما به ۱۹ درجه و شنبه (۱۱ فروردین) دما به ۲۲ درجه می‌رسد.»

پایتخت شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید است. جمعه (۱۰ فروردین) آسمان تهران صاف پیش‌بینی شده‌است. بیشینه دمای تهران هم به ۱۷ درجه و کمینه دما به ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در بین مراکز استانی سردترین شهرکرد دمای ۲ درجه زیر صفر و گرمترین بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد اعلام شده‌است. در حالی که در بین ایستگاه‌های هواشناسی نیز ایستگاه ۷ توچال و دیزین بالا دمای ۹ درجه زیر صفر را داشتند. ایستگاه‌های زابل و زهک در استان سیستان و بلوچستان نیز با دمای ۳۶ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی بوده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود