Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش داده‌اند لحن بیانیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای تعلیق تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران باعث سردرگمی شرکت‌های بین‌المللی برای تجارت با این کشور شده است.

خبرگزاری فارس: یک رسانه آمریکایی گزارش داده شرکت‌های بین‌المللی پس از بیانیه اخیر رئیس‌جمهور آمریکا برای رفع تحریم‌ها علیه ایران درباره تجارت با ایران دچار ابهام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش داده‌اند لحن بیانیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای تعلیق تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران باعث سردرگمی شرکت‌های بین‌المللی برای تجارت با این کشور شده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته وکلا و کارشناسان مسائل تحریمی به ژورنال «Risk & Compliance» گفته‌اند مشتری‌های آن‌ها با توجه به مواضع تُند ترامپ درباره «برجام»، نگران تعاملاتی با ایران هستند که از این پس ذیل این توافق مجاز خواهد بود و منتظر دریافت راهنمایی‌های جدید از سوی واشنگتن در این باره هستند.

دونالد ترامپ روز جمعه تعلیق تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را تمدید کرد، اما گفت: ممکن است آخرین بار باشد که این کار را انجام می‌دهد.

او از شریکان اروپایی واشنگتن خواست تا زمان فرا رسیدن ضرب‌الاجل بعدی تصمیم‌گیری کاخ سفید درباره تمدید تعلیق تحریم‌ها علیه ایران (چهار ماه دیگر) «نقائص فجیع برجام» را اصلاح کنند.

«جاناتان پولینگ»، از اعضای شرکت «اکین گامپ استراوس» گفت: «ابهام‌ها و سردرگمی‌های فراوانی وجود دارند و تمایلی برای استفاده از مجوز‌های موجود، به دلیل پیچیده بودن آنها، وجود ندارد.»

«ریچارد نفیو»، مقام سابق دولت آمریکا و از کارشناسان ارشد مسائل تحریمی در یک مصاحبه ایمیلی با وال‌استریت‌ژورنال تأکید کرد اظهارات ترامپ، تمایل شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران را از بین خواهد برد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ezq

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

کد خبر 6082873

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد