Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر بیش از 76 میلیون نفر یارانه دریافت می کنند که با وجود کاهش بودجه این قسمت در سال آینده نیمی ازاین افراد از گردونه حذف خواهند شد و منابع آن در طرح های عمرانی هزینه می‌شود.به گزارش بلاغ، در حالی که در بودجه سال 97 سهم بخش هدفمندی یارانه ها کاهش چشم گیری داشته است به همین دلیل باید انتظار داشت به این اوضاع تعدادی از دهک های پردرآمد از لیست دریافت یارانه حذف شوند و این در حالی است که در سال جاری دولت هیچ برنامه ای برای حذف یارانه دهک های پردرآمد نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه ریزی شده تا  41 میلیون و 800 هزار نفر در سال 97 یارانه دریافت کنند که سهم کمیته امداد بالغ بر 4 میلیون، بهزیستی بالغ بر 3 میلیون و بازنشستگان بالغ بر 4 میلیون، بیماران خاص 1 میلیون، زنان سرپرست خانوار 3 میلیون، گروه های خاص 1 میلیون، ایثارگران 1 میلیون، سایر 1 میلیون نفر است.

در حال حاضر بیش از 76 میلیون نفر یارانه دریافت می کنند که با وجود کاهش بودجه این قسمت در سال آینده نیمی ازاین افراد از گردونه حذف خواهند شد و طبیعتا هنگامی که درآمد دولت از رقم 48 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به 37 هزار میلیارد تومان کاهش می‌یابد.

گفتنی است، ماهانه 600 میلیارد تومان یارانه به تهرانی‌ها پرداخت می‌شود که خیلی از این یارانه‌بگیران نیازمند نبوده و پس از شناسایی این افراد یارانه آنها در بخش عمرانی هزینه خواهد شد و ای امر بدان معناست که 50 درصد یعنی 300 میلیارد تومان این بودجه باید به دولت بازمی گردد.

پیش‌بینی می‌شود هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی بامداد سه‌شنبه 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.


 
لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳