Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه پیروزی نوشته علی دایی از حق 2/3 میلیارد تومانی خود در قبال پرسپولیس گذشته است. آفتاب‌‌نیوز : یکی از تیترهای اصلی شماره فردای روزنامه پیروزی تیتر مهمی درباره بخشش علی دایی است. دایی که چند هفته قبل در برنامه 90 خیلی صریح درباره طلبش از پرسپولیس سخن گفت و ماجرای ده ها نامه ای که نوشته بوده تا شاید طاهری به یکی از آننها پاسخ بدهد و مالیاتش را بپردازد را به طور شفاف شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او خودش گفت فقط 132 میلیون تومان مالیاتش را می خواسته اما وقتی پرسپولیسی ها از پرداخت این پول سر باز زدند ، او به فدراسیون شکایت کرد و توانست 2.3 میلیارد علیه قرمزها حکم بگیرد. او البته این حکم را وارد پرونده های قرمزها در ماجراهای پرونده مجوز حرفه ای نکرد و با پادرمیانی مهدی محمد نبی ، مانع از صدور پرونده حرفه ای برای قرمزها نشد .
با تغییرات مدیریتی در پرسپولیس ، گرشاسبی دور جدید رایزنی با دایی را آغاز کرد و توانست او را راضی کند تنها بدهی مالیاتی اش را بگیرد. حالا روزنامه پرسپولیس خبر مهمی داده است. این که دایی از طلب 2.3 میلیاردی اش گذشته و به همان توافق قدیمی پرداخت مالیات بسنده کرده تا به عنوان یکی از محبوب ترین های ادوار پرسپولیس ، بخشی از دینش به هواداران ادا کرده باشد و باعث دلخوشی این طرفداران بی شمار تیم قرمزپوش شده باشد.خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد

آفتاب‌‌نیوز :

اکبر نصراللهی روز دوشنبه با تبریک اعیاد نوروز و فطر و تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی افزود: اتهام مهدی عرفاتی مدیر مسئول سابق ایسنا نشر اکاذیب در سال ۱۳۹۴ علیه محمدعلی مددی نماینده وقت شهرستان میانه بود.

در این جلسه دادگاه، شاکی اعلام کرد ایسنا در سوم آبان ۱۳۹۴ مصاحبه‌ای را به نقل از وی با تیتر "نگرانی دلواپسان درباره برجام با دیدگاه‌های رهبری زاویه دارد"، منتشر کرده که نادرست است و علت تاخیر چند ساله در شکایت، اطلاع از آن در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۱ از آن بوده است.

مهدی عرفانی در دفاع از خود گفت که در تاریخ نشر مطلب مذکور مسئولیتی نداشته و اکنون هم مسئولیتی در ایسنا ندارد.

وکیل خبرگزاری ایسنا هم گفت: شاکی مستندات و صدای مصاحبه را هشت سال قبل را مطالبه کرده است که خبرگزاری آرشیو صوتی زمان مذکور را ندارد و نمی‌تواند ادعای کذب بودن مطالب انتسابی را رد یا تایید کند ضمن اینکه خبر مذکور را از روی سایت حذف کرده است.

هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی بعد از پایان رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آراء مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق ایسنا را مجرم نشناختند.

روزنامه سازندگی مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: امروز پرونده شکایت شهرداری تهران علیه روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیات منصفه برگزار شد؛ در این پرونده سید افضل موسوی به نشر مطالب خلاف واقع متهم شده است.

در شکایت شهرداری تهران آمده است: روزنامه سازندگی در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۸ با تیتر "شهر رها شده اعلام نموده. " گفته است زاکانی شهر را رها کرده است و به نشر اخبار کذب مبنی بر فروش تراکم غیر مجاز اقدام کرده است.

وکیل روزنامه سازندگی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه گفت: نهاد‌ها و بخش‌های مسئول در قبال انتقادات روزنامه‌نگاران باید تاب‌آوری داشته باشند و موکلم هیچ جرمی مرتکب نشده است و اجرای اصول مسئولیت و حُسن نیت مطالب مذکور را البته بدون دقت در استخدام دقیق کلمات منتشر کرده است.

اعضای هیات منصفه بعد از شنیدن شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آراء وی را مستحق تخفیف دانستند.

نصراللهی گفت: رأی دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • وال‌استریت‌ژورنال: پاسخ ایران از بزرگترین حملات در جنگ‌ های مدرن بود
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم