Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه‎شنبه شب یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت فرودگاه منطقه‎ای «جازان» در جنوب عربستان شلیک کردند.به گزارش بلاغ، منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» به سمت فرودگاه سعودی «جازان» خبر دادند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه‎شنبه شب یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت فرودگاه منطقه‎ای «جازان» در جنوب عربستان شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع نظامی عربستان مدعی شدند که سامانه دفاعی موشکی این کشور، موشک کوتاه برد یمن را رهگیری و منهدم کرده است.

نیرو‌های یمنی پنجشنبه گذشته نیز یک فروند موشک از نوع «قاهر إم ۲» را به سمت مقر نظامیان عربستان و آشیانه بالگرد‌های آپاچی در منطقه نجران واقع در جنوب این کشور شلیک کردند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ezm

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم

درعملیات  وعده صادق، ترکیبی از موشک و پهپاد‌های کشورمان توسط نیروی هوافضای سپاه با پرتاب پهپاد‌های انتحاری شاهد ۱۳۶ در شامگاه ۲۵ فروردین شروع شد و کمی بعد با شلیک موشک‌های کروز و نهایتاً با شلیک موشک‌های بالستیک دنبال و تکمیل شد. این عملیات تا حدود ساعت ۵ صبح روز ۲۶ فروردین ادامه یافت. به واسطه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در حین اجرای این عملیات فیلم‌های مختلفی از حرکت موشک‌ها و پهپاد‌ها و همچنین ورود آنها به محدوده سرزمین‌های اشغالی و سایر تحولات این عملیات به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم