Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:16:16 GMT

هواپیمای جاسوسی مافوق صوت بوئینگ+مشخصات

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۲۷۸

اکسپرس نوشت شرکت هواپیمایی بوئینگ از طرح‌هایی برای تولید یک جانشین برای هواپیمای جاسوسی «SR-۷۱ پرنده سیاه»، خبر داد که به فناوری‌های مافوق صوت پیشرفته مجهز است و می‌تواند با سرعتی پنج برابر سریعتر از سرعت صوت پرواز کند.

طراحی مفهومی فوق‌العاده این هواپیمای جاسوسی که «پسر پرنده سیاه» نام گرفته است در نمایشگاه هواپیمایی اورلاندو در فلوریدا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما در صورت تکمیل، رقیب مستقیم طرح‌های لاکهید مارتین برای هواپیما‌های جاسوسی مافوق صوت است. دو شرکت برای کسب رتبه اول در تولید هواپیما‌های جاسوسی مافوق صوتی در تلاشند که توانمندی ماموریت و حملات رادارگریز دارند.

در طراحی مفهومی این هواپیما، موتور‌هایی اندازه جنگنده‌های اف ۱۶ آزمایش می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر

لوسترها تبدیل به یکی از اجزای محبوب خانه‌ها شده‌اند. تأثیرگذاری لوسترها در دکوراسیون هم از دلایل اهمیت آنها در فضای خانه است.

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لوستر و البته ترند امروزه، لوسترهای چوبی و فلزی هستند. لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل متریال به‌ کار رفته در آنها قابل استفاده در انواع دکوراسیون خانه‌هاست. در این مقاله قصد داریم انواع لوسترهای چوبی و فلزی از برند نیکان لوستر را معرفی و قیمت و مشخصات آنها را بررسی کنیم. اگر قصد خرید لوستر چوبی و فلزی را دارید با ما همراه باشید.

انواع لوستر چوبی و فلزی

در ادامه‌ مطلب چند نوع از انواع لوسترهای چوبی و فلزی برند نیکان لوستر را معرفی خواهیم کرد:

لوستر چوبی و فلزی طرح پتینه بوهمیا

لوستر 4 شعله فلز و چوب طرح پتینه بوهمیا، یکی از محصولات ارائه شده در فروشگاه نیکان لوستر است. لوسترهای پتینه را معمولاً با استفاده از موادی مانند برنج، برنز، آهن و چوب می‌سازند. لوستر بوهمیا را می‌توان در فضاهایی همچون سالن پذیرایی خانه، رستوران، هتل‌ها و غیره استفاده کرد. لوسترهای پتینه، با استفاده از آلیاژ مس و روکش طلا یا نقره تولید می‌شوند. متریال اصلی این لوستر، چوب است.

لوستر فلزی برمودا

لوستر برمودا، ساخته شده با متریال فلز است. این نوع لوستر را می‌توانید در خانه‌ای با دکوراسیون مدرن استفاده کنید. لوستر برمودا 6 شعله و رنگی ثابت دارد. ابعاد آن برای خانه‎‌هایی با سالن پذیرایی کوچک بسیار مناسب است.

لوستر فلزی اسپرت

خانه‌ای با فضایی مدرن، راحت و صمیمی به یک لوستر اسپرت نیاز دارد. این لوستر به دلیل تعداد بالای شعله‌های آن برای رستوران‌ها نیز بسیار مناسب است. متریال آن فلز است و رنگی ثابت دارد.

لوستر فلز حباب‌دار

یک لوستر فلزی مناسب برای فضای کافه و یا جزیره‌ی آشپزخانه، لوستر حباب‌دار است. این لوستر را می‌توانید در بالای اپن و یا جزیره‌ی آشپزخانه‌تان نصب و این‌گونه زیبایی آشپزخانه را دوچندان کنید. این لوستر 3 شعله دارد و اگر خانه‌ای با سبک مدرن دارید، بسیار مناسب شما است.

لوستر دیواری مدل نارین

برای خانه‌ی کلاسیک‌تان به یک لوستر دیواری چوبی نیاز دارید؟ لوستر نارین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. لوستری دو شعله با طرح پتینه و مناسب برای سبک‌های کلاسیک و بوهو.

مشخصات لوسترهای چوبی فلزی

لوستر چوبی و فلزی، مناسب برای انواع دکوراسیون‌ها و فضاهایی همچون خانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره است. هرکدام از لوسترهای تولید شده در شرکت نیکان لوستر مشخصات منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما در ادامه ویژگی‌های کلی این سبک لوسترها را بررسی می‌کنیم.

طراحی لوسترهای چوبی و فلزی، با استفاده از انواع مختلف چوب‌ها و فلزها است. برای لوسترهای چوبی از انواع چوب‌ها مانند چوب روس و یا چوب راش استفاده می‌کنند. دلیل این امر این است که چوب راش و روس در برابر رطوبت و گرمای زیاد مقاوم هستند. البته این دو نوع طرح‌ها و ترکیبات رنگی بسیار متنوعی هم دارند که می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این دو چوب باشد، البته از چوب‌های دیگری نیز همچون گردو، بلوط و کاج هم در ساخت لوستر استفاده می‌شود.

لوسترهای فلزی نیز معمولاً برای سبک مینیمال به کار برده می‌شوند. به همین سبب طراحی آن‌ها اغلب برگرفته از اشکال هندسی و فرم‌های ساده‌ی دیگر است. فلز به‌ کار رفته در ساخت لوستر معمولاً آهن، مس، نقره و استیل است.

انواع لوستر چوبی و فلزی در شکل، طرح و متریال ساخت متنوع هستند و همین ویژگی آن‌ها را برای انواع سبک‌های دکوراسیونی مناسب می‌کند، البته به دلیل همین مشخصه برای استفاده در فضاهای متفاوتی از خانه تا رستوران و کافه مناسب هستند.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، فلز و چوب با کیفیت در محصولات نیکان لوستر، سبب مقاومت و دوام بالای لوسترها می‌شود.

مکان‌های استفاده لوسترهای چوب و فلز

لوسترهای چوبی و فلزی به دلیل تنوع بسیار زیادی که در طرح و شکل دارند، برای استفاده در تمام مکان‌ها مناسب‌اند. لوسترهای کوچک و سه شعله فلزی برای کافه‌ها بسیار مناسب هستند و لوسترهای چوبی هم برای خانه‌ها و یا رستوران‌ها به کار برده می‌شوند.

خرید انواع لوستر چوبی و فلزی در نیکان لوستر

برای خرید انواع لوستر از تولیدی نیکان لوستر فقط باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. خبر خوب برای شما این است که از تمام کشور می‌توانید لوسترهای مورد نظر خود را از این سایت خریداری کنید تا با امن‌ترین روش به دست شما برسد. قیمت لوستر در نیکان لوستر نسبت به رقبا بسیار مناسب‌تر است. یک مقایسه‌ی کوتاه کافی است که به مناسب‌بودن قیمت در این مجموعه تولیدی پی ببرید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی چند مدل از لوسترهای چوبی و فلزی مانند بوهمیا، سه شعله‌حباب‌دار، نارین و غیره پرداختیم که از ویژگی‌های لوستر چوبی و فلزی، تنوع در طرح‌ و شکل آنها است که می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. تولیدی نیکان لوستر مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و زیبای دیگری هم دارد که برای بررسی و سفارش با رنگ دلخواه می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید

کد خبر 747238

دیگر خبرها

  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • مشخصات سوخو-۲۴ جنگنده ضربتی مافوق صوت نسل سوم + تصاویر
  • اسم پدر از روی کارت ملی حذف می‌شود؟