Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@12:10:58 GMT

درگیری مسلحانه در کهنوج

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۳۰۷

درگیری مسلحانه در کهنوج

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار «رضا بنی اسدی‌فر»، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، یگان تکاوری 115 کهنوج با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان ازحمل و جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت مسلحانه با یک دستگاه خودرو زانتیا از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار جنوب به مرکز کشور حمل کنند. این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های عملیاتی سربازان امام زمان(عج) به همراه نیروهای یگان تکاوری 115 کهنوج در مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در روستای «سردی» مستقر و پس از مشاهده قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند اما سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند اما در نهایت با آتش مقابل به مثل ماموران روبه رو شده و چاره‌ای جزء رها نمودن خودرو و فرار ندیدند.

 

سردار بنی اسدی‌فر با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو توقیفی 51 بسته مواد مخدر به وزن 510 کیلو گرم تریاک را کشف و به همراه خودرو توقیف شده تحویل مراجع قضائی دهند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مبارزه جدی با موادمخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند.

ایسنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود