Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:25:42 GMT

پرسپولیس و چالش تمدید ستاره ها

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۷۷۴

پرسپولیس و چالش تمدید ستاره ها

سرخ پوشان با یک چالش بزرگ دیگر مواجه شده اند و باید دید که نتیجه چه خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدایی طارمی یکی از خبرهای تلخی بود که به هواداران پرسپولیس داده شد.

آنها امیدوار بودند که این بازیکن از هفته بیست و یکم برای تیم محبوب آنها به میدان رود تا زمینه برای تکرار عنوان قهرمانی مهیا شود اما طارمی راهی بسیار متفاوت را در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و خود را در برابر هواداران قرار دهد.

خبر تمدید قرارداد برانکو و بازگشت احمد نوراللهی در حساس ترین روزهای فصل و البته نتایج مقتدرانه تیم برانکو در لیگ باعث شده تا هواداران پرسپولیس جدایی طارمی را فراموش کنند و این روزها بسیار خوشحال باشند.

اما باشگاه پرسپولیس‌ با یک دغدغه و چالش بزرگ دیگر مواجه شده است و آن تمدید کردن قرارداد چند بازیکن تیم است.

پرسپولیس به خاطر پرونده طارمی از فصل جابجایی تابستانی هم محروم است و نمی تواند هیچ بازیکن جدیدی را جذب کند. برانکو به بازیکنان تاکید کرده که هیچ کدام از آنها حق جدایی ندارند و باید قرارداد خود را تمدید کنند.

اما آیا بازیکنان پرسپولیس مثل فرشاد احمد زاده، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، بوژیدار، محسن مسلمان، ربیع خواه و کمال الدین کامیابی به باشگاه وفادار می ماند و پرسپولیس را در چنین شرایطی ترک نمی کنند یا اینکه مانند طارمی راه دیگری را در پیش خواهند گرفت. باید منتظر ماند و دید که سرخ پوشان این چالشی را چگونه پشت سر خواهند گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت