Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:27:22 GMT

مهدی رحمتی دستیار شفر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۷۸۶

مهدی رحمتی دستیار شفر می‌شود؟

کمتر کسی فکر می‌کرد نیمکت‌نشین‌شدن کاپیتان استقلال بدون دردسر برای این تیم همراه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی بعد از این‌که به همراه مجتبی جباری توسط علیرضا منصوریان از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد، درون دروازه جای خود را به سیدحسین حسینی داد و روی نیمکت نشست. خیلی‌ها فکر می‌کردند رحمتی واکنش تندی به نیمکت‌نشینی خود داشته باشد اما او بدون اعتراض از دروازه استقلال کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدن شفر هم باعث بازگشت مهدی رحمتی به دروازه نشد اما او درست مثل یک مربی کنار زمین بالا و پایین می‌پرید و همبازیانش را هدایت می‌کرد. برخلاف آنچه تصور می‌شد، رحمتی بین همبازیانش هم از محبوبیت بالایی برخوردار بود و به همین دلیل جایگاه او روی نیمکت بعد از اغلب گل‌های استقلال محل شادی گل بازیکنان این تیم بوده است.

وینفرد شفر هم به خوبی دریافت که بهتر است از پتانسیل کاپیتان قدیمی آبی‌ها که هنوز بین هواداران هم محبوبیت دارد، استفاده کند. وقتی در نیم‌فصل بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستن او به تراکتورسازی یا سپاهان مطرح شد، سرمربی آلمانی استقلال بشدت با این موضوع مخالفت کرد. او از رحمتی خواست در استقلال بماند و اگر در پایان فصل قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، این کار را با پیراهن تیم محبوبش انجام دهد. پیشنهاد ویژه شفر به رحمتی این بوده که بعد از پایان لیگ در کلاس‌های مربیگری ثبت‌نام کند و ‌سال آینده به‌عنوان دستیار او در استقلال حضور داشته باشد. البته این‌که رحمتی دستیار شفر شود، بستگی به ماندن او در استقلال دارد. ضمن این‌که دروازه‌بان شماره یک استقلال هنوز تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی از فوتبال نگرفته اما حتی با ادامه داشتن نیمکت‌نشینی‌اش در پایان فصل هم از استقلال جدا نمی‌شود. در واقع احتمال این‌که رحمتی ‌سال آینده هم استقلالی باشد، زیاد است. رحمتی هم می‌تواند باز هم ریسک نیمکت‌نشینی را در استقلال بپذیرد، هم مربیگری را کنار شفر استارت بزند.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی