Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اگر منچستر موفق به جذب ستاره آرسنال شود این تیم یکی از بیشترین دستمزدها را در سال به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، منچستریونایتد یکی از پر خرج‌ترین تیم‌های اروپا است که قصد دارد برای نقل و انتقالات زمستانی هم با جذب سانچز بمبی را بترکاند.

اگر منچستریونایتد موفق به جذب ستاره آرسنال شود این تیم یکی از بیشترین دستمزدها را در سال به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستمز سالانه پوگبا، سانچز، زلاتان و لوکاکو در مجموع سالی 58 هزار پند می‌شود، مبلغی که شیاطین سرخ را به یکی گرانترین تیم‌های دنیا تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

اختلاف‌های منچستریونایتد و نیوکاسل باعث شده است مدیر انگلیسی تا سال 2025 قادر به فعالیت نباشد. 

طرفداری | منچستریونایتد که پاسخ مثبت دن اشورث را دریافت کرده، عجله‌ای برای ورود او به اولدترافورد ندارد. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل برای صدور مجوز جدایی مدیر ورزشی خود به مقصد منچستریونایتد، 5+15 میلیون پوند درخواست کرده است. آن‌ها دن اشورث را از باشگاه کنار گذاشته‌اند و تا زمانی که شیاطین سرخ مبلغ لازم را پرداخت نکنند، به او اجازه فعالیت در باشگاه دیگری را نخواهند داد. رویکرد نیوکاسل از نگاه سر جیم رتکلیف «احمقانه» بوده و به همین خاطر، منچستریونایتد نیز قصد عقب‌نشینی از سیاست خود را ندارد. آن‌ها تمایل دارند 2 میلیون پوند برای اشورث هزینه کنند، همان مبلغی که دو سال پیش نیوکاسل به برایتون پرداخت کرده بود. رتکلیف شخصا برای مذاکره با آماندا استاولی وارد عمل شد اما همچنان اختلاف 13 میلیون پوندی بین دو باشگاه وجود دارد.

منچستریونایتد به شدت برای انتقال دن اشورث علاقه‌مند است اما قصد ندارد 10 میلیون پوند برای او هزینه کند. آن‌ها حاضر هستند تا پاییز و حتی پایان سال 2024 منتظر بمانند. از نگاه مدیران باشگاه، با توجه به بودجه محدود، مبلغ آزادسازی مدر انگلیسی بهتر است برای جذب بازیکن سرمایه‌گذاری شود. شیاطین سرخ از جیسون ویلکاکس و دن اشورث خواسته‌اند یک مدل دقیق و مشخص برای سبک بازی و نقل و انتقالات باشگاه طراحی کنند تا باشگاه از آشفتگی‌های یک دهه اخیر نجات یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن