Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال یک بار به برنامه ۹۰ رفت و همان یک بار هم لابد برای هفت پشتش کافی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جنجالی ترین برنامه ۹۰ که رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در آن شرکت کرد و عضو هیات مدیره و سرمربی وقت تیم روی خط آمدند خیلی از مسائل لو رفت.
شاید همان برنامه جنجالی باعث شد تا مدیرعامل استقلال این روزها در لا به لای تمام بحث های مهم امروز سکوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعید می دانیم افتخاری حالا حالاها بند را آب بدهد و دوباره در برنامه دیگری که عادل فردوسی پور روی ماجرای مجتبی جباری زوم می کند،حاضر شود.
مدیرعامل استقلال احتمالا در این زمینه در هیچ برنامه زنده ای به ویژه برنامه ای که مجری اش عادل فردوسی پور باشد شرکت نمی کند!

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم