Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:30:17 GMT

آخرین وضعیت پرونده جباری و استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۹۲۸

آخرین وضعیت پرونده جباری و استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران در صورتی که پرونده مجتبی جباری را دوباره بازنگری نکند دچار محرومیت نقل و انتقالاتی می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال تهران قرارداد مجتبی جباری را به صورت یکطرفه فسخ کرده است و این اقدام در صورتیکه غیر قانونی بودن آن مسجل شود باشگاه استقلال را از یک پنجره نقل وانتقالاتی محروم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی جباری در ابتدای فصل توسط علیرضا منصوریان جذب شد و بعد از چند هفته به نیمکت تبعید و پس از آن از حضور در تمرینات منع شد.

جباری بار‌ها شکایت خود را از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد و پرونده او در این کمیته باز است. طبق اعلام وثوق احمدی در مراحل بررسی قرار دارد.

فسخ یکطرفه قرارداد مجتبی جباری‌ به احتمال زیاد در یک اقدام بدون مشورت انجام پذیرفته است چرا که برای استقلال تبعات زیادی را در پی دارد.

باید دید در روز‌های آتی کمیته تعیین وضعیت رای این پرونده را چگونه صادر می‌کند.

شنیده‌ها حاکیست این کمیته اقدام استقلال در فسخ قرارداد را غیر قانونی می‌داند، اما هنوز نظر رسمی خود را در این باره اعلام نکرده است.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

پیش از این، حسینی به عنوان تخلف «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت - که به مدت ۶ ماه تعلیق می شود - و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدیدنظر محکوم شده بود.

همچنین با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • اعلام رای کمیته وضعیت در باره پرونده باشگاه ذوب آهن
  • دروازه‌بان استقلال: هدفم از آن اقدام جلوگیری از تنش بود
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی