Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:32:15 GMT

فوتبالیستی که در اداره پلیس کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۹۶۶

فوتبالیستی که در اداره پلیس کشته شد

فرناندو ویگراس در اداره پلیس الجزایر بر اثر یک حادثه مشکوک جانش را از دست داد.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید برای انجام چند بازی دوستانه در سال ۱۹۳۳ به الجزیره سفر کرد. این تیم سیزدهم ژوئن به آلیکانته رسید و پس از دو روز در آرجل برابر یک تیم محلی قرار گرفت و ۶ بر یک پیروز شد. سپس به مصاف آدمیرا وین رفت و با دو گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بیست و دوم دوباره دو تیم برابر هم قرار گرفتند و تیم اتریشی باز هم پیروز شد. سه روز بعد اتلتیکو در آرجل به مصاف راسینگ کلوب رفت و نتیجه پایانی تساوی ۴ بر ۴ بود. پس از بازی یک تراژدی رخ داد.

 

خیلی از بازیکنان اتلتیکو آن شب به بیرون رفتند. سه بازیکن هنگام ترک یک جشن شبانه دستگیر شدند. آنها کاستیو، مارتینس و فرناندو ویگراس بودند. سومین بازیکن هرگز به اردو اتلتیکو بازنگشت. اتفافات آن شب با پایان زندگی‌اش همراه شد. برخی از روزنامه از حادثه عجیب آن شب نوشتند. ویگراس در اداره پلیس به علت سقوط از پله‌ها ضربه مغزی شد و جانش را از دست داد. دو هم تیمی‌اش دو روز در اداره پلیس ماندند. این در حالی بود که در اسپانیا خبرهایی منتشر شد و شایعاتی پیرامون این اتفاق پیچید. اتلتیکو بدون سه بازیکن خود به بازی‌هایش ادامه داد و دو بازی را ملیلا و لاراچه انجام داد. پس از بازگشت اتلتیکو اسپانیایی‌ها متوجه همه چیز شدند.

این اتفاقات پس از بازی روز بیست و پنجم رخ داد. بازیکنان در هتل کورنوال شام خوردند و برای هوا خوری به بیرون رفتند. برخی از آنها رو به روی در یک باشگاه شبانه وارد دعوای دو زن و پلیس شدند. در این درگیری پلیس سه بازیکن اتلتیکو را دستگیر کرد. بر اساس شهادت دو بازمانده، چهار مامور الجزایری نبودند و ملیتی فرانسوی داشتند. یکی از آنها نیز اسپانیایی بود. ماموران رفتار بدی با آنها داشتند. در این درگیری مندارو دیگر بازیکن اتلتیکو نیز ضربه خورد اما دستگیر نشد. ویگوراس پس از سقوط از پله‌ها راهی بیمارستان شد و پس از چند ساعت با دو شکستگی در صورت، جمجمه و از دست دادن دندان‌هایش و یک شکستگی در ابروی چپ که باعث تخلیه شدن چشمش شده بود جان خود را از دست داد. این شدت آسیب دیدگی‌ها تنها با سقوط از پله باورکردنی نبود.

این اتفاق باعث آشوب شد و مقامات اسپانیایی این قضیه را پیگیری کردند اما تلاش‌هایشان بی نتیجه ماند. پس از چند روز قاضی پرونده‌ای را که ماموران متهم شده بودند را بست و مرگ ویگراس بدون مجازات شدن کسی ماند. ویگراس متولد اوتررا در همان فصل با اتلتیکو قرارداد امضا کرد و در میانه میدان بازی می‌کرد. او در مجموع ۲۲ بازی برای قرمز و سفیدپوشان انجام داد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد