Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@11:45:08 GMT

منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۱۹۹۳

منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ حضور مصطفی دنیزلی در ایران و انتصاب شدن او به عنوان سرمربی باشگاه تراکتورسازی منتفی شد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی فعالیت دنیزلی در برنامه شبکه TRT ترکیه را علت عدم توافق این مربی با تراکتورسازان اعلام کردند.

با منتفی شدن حضور دنیزلی در تراکتورسازی، اکنون تراکتورسازان به سراغ سایر گزینه‌های خود خواهند رفت که ارتوگرول، جواد نکونام و الکس نوری سه گزینه بعدی تراکتورسازان برای جایگزینی یحیی گل‌محمدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در یک سال گذشته بازیکنان زیادی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... را برای نخستین بار در یک مسابقه ملی بازی داد که شب گذشته هم این کار را در دیدار مقابل ترکمنستان تکرار کرد و چنین فرصت بزرگی را دراختیار محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایران گذاشت.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و نمایش موثر در خط دفاعی و میانی این تیم راهی اورنبورگ روسیه شد، پس از جا ماندن از فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دعوت شد و دیشب فرصت انجام بازی ملی را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله که انتقالی یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه داشته، در فصل جاری علاوه بر عملکرد تاثیرگذارش در لیگ برتر برای طلایی پوشان اصفهان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام هفت بازی و ثبت دو گل جزو بهترین‌ها بود که حالا تجربه بازی برای تیم ملی ایران را هم به دست آورد.

قربانی پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی راهی اورنبورگ شد، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و برابر بالتیکا در لحظات پایانی به زمین رفت، اما در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در جام حذفی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در جدال با اسپارتاک مسکو داشت که توانست یک گل هم بزند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و نخستین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه‌ای برابر تاجیکستان تجربه کند.

دیگر خبرها

  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • از منتفی شدن جمع آوری پل حافظ تا قیمت نجومی شیر الاغ
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • جمع آوری پل حافظ منتفی شد
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • جزو آخرین گزینه‌ها برای حضور در این دیدار بودم / «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد
  • روایت الجزیره از حضور ایران در قطب جنوب
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!