Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دستگاه امنيتي عربستان سه شنبه شب با تروريست خواندن «عبدالله ميرزا القلاف» شهروند شيعه استان قطيف در شرق اين کشور، اعلام کرد که وي در عمليات امنيتي کشته شده است.
سعودي
تارنماي روزنامه «الشرق الاوسط» به نقل از يک منبع مسئول در دستگاه امنيتي عربستان مدعي شد که القلاف در بسياري از اقدامات تروريستي دست داشته و از مدت ها پيش تحت تعقيب نيروهاي امنيتي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عربستان با هرگونه اعتراض مسالمت آميز به شدت برخورد و با تروريست خواندن معترضان، آنها را به شديدترين شکل مجازات مي کند.
ادعاهاي تروريست بودن شهروند عربستاني درحالي مطرح مي شود که شبکه تلويويزني «النباء» وابسته به مخالفان عربستان ضمن رد اين اظهارات، گزارش کرد که نيروهاي امنيتي عربستاني القلاف را هدف قرار داده و کشته اند.
اين شبکه خبري خاطرنشان کرد، اين شهروند عربستاني ساکن قطيف، در کمين نيروهاي امنيتي در منطقه اي ميان دهستان هاي «العواميه» و «القديح» جان باخت.
به گزارش ايرنا، وزارت کشور عربستان آبان ماه گذشته نيز مدعي شد، 2 تن را به اتهام امنيتي در استان قطيف بازداشت کرده است.
استان شيعه نشين قطيف عربستان واقع در شرق اين کشور از سال 2011 ميلادي در اعتراض به بي‌عدالتي و توزيع ناعادلانه ثروت شاهد اعتراض‌هاي شديد عليه مقام هاي دولتي اين کشور است.
نيروهاي امنيتي سعودي اين اعتراض‌ها را سرکوب مي کنند که در نتيجه آن، شمار زيادي از معترضان کشته و ده‌ها تن ديگر زخمي شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • اعتراض تند روزنامه جوان به حسین شریعتمداری
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد