Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:29:21 GMT

حل مشکل خروجی ملی‌پوش جودو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۲۱۱۷

حل مشکل خروجی ملی‌پوش جودو

ملی پوش جوان جودوی ایران با اتمام خدمت مقدس سربازی دیگر مشکلی برای خروج از کشور نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان: رامین صفویه ملی‌پوش وزن -۱۰۰ کیلوگرم جودوی ایران که در دو سال گذشته بار‌ها به علت سرباز بودن با مشکل خروج از کشور مواجه شده بود و مسابقات مهمی را از دست داد، روز گذشته برگه تسویه خود را یگان محل خدمت خود دریافت کرد تا از این پس مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفویه در گفت‌وگوی کوتاه خود با میزان ضمن تایید این خبر گفت: هنوز نمی‌دانم شانسی برای حضور در گرنداسلم تونس دارم یا خیر، اما اگر چند روز زودتر برگه تسویه خود را می‌گرفتم قطعا در این مسابقات حضور پیدا می‌کردم. به هر حال خدمت مقدس سربازی من به اتمام رسید و اگر خدا بخواهد از این پس مشکلی برای خروج از کشور ندارم.

وی افزود: از این پس دیگر دغدغه فکری برای مشکل خروجی ندارم و تمام تمرکز خود را معطوف تمرینات می‌کنم تا به امید خدا بتوانم مهره قابل اتکایی برای کادر فنی باشم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003F0o

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد