Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دولت مکلف است بخشی ازخدمات دارویی بیماران ناباروری و نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهند و بخشی از هزینه بیماران نتابولیک، ام اس و اوتیسم را مانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت کند.

«علی اصغر یوسف نژاد» در گفت و گو با برنا درباره آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: به منظور تشویقتولید کنندگان و تسویه مطالبات بانک ها و موسسات مالی چنان چه مشتریان بدهی خود را تا پایان شهریور ماه تسویه کنند، بانکها و موسسات مالی مکلف هستند اصل و سود خود را بدون احتساب جرایم، دریافت و تسویه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دولت مکلف است بخشی ازخدمات دارویی بیماران ناباروری و نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهند و بخشی از هزینه بیماران نتابولیک، ام اس و اوتیسم را مانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت کند.

یوسف نژاد گفت: دولت مجاز است، در جهت حمایت از تولید محصولات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی کمکهای بلاعوض، پرداخت یارانه ها و سایر مشوق ها از محل طرح های کمک های فنی وحرفه ای و بخش کشاورزی و منابع طبیعی آب پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: دولت و وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمان های بیمه گر پایه سلامت مکلف است حداکثر ظرف مدت 2 ماه نسبت به اصلاح نظام پرداخت برای حداقل120 خدمت که دارای بار مراجعه بالا و هزینه بالا هستند اقدام کند.

یوسف نژاد تصریح کرد: پرداخت سازمان های بیمه گر درمانی در بیمه پایه برای خدمات سرپایی تخصصی حداکثر ظرف مدت 3 ماه پس از تحویل اسناد ثبت شده درشهرهای زیر 100هزار نفر اجرایی شود و پرداخت به ارائه کنندگان خدمات درسطوح مختلف درمناطق مختلف در اولویت قرار گیرد .

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان گفت: دولت مکلف است نسبت به تدوین پروتکل مورد نیاز و خدمات پایه سرپایی عمومی وتخصصی با استفاده از راهنمایی بالینی برای حداقل 70 خدمت درمدت 3ماه اقدام کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی، در ارتباط تلفنی با بخش خبری سیما، پیرامون علت بروز اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، توضیحاتی داد و گفت: سامانه بیمه سلامت از جهت زیرساختی، نیاز به تقویت داشت و کار در حال انجام است.

وی افزود: قبل از بروز اختلال، اطلاع رسانی به مؤسسات و مراکز درمانی و مطب‌ها و داروخانه‌ها اعلام شده بود که سامانه دچار کُندی خواهد شد.

ناصحی با عنوان این مطلب که خسارت ناشی از اختلال سامانه به مردم پرداخت خواهد شد، گفت: اگر جایی بوده که نسخه کاغذی را قبول نکرده‌اند یا خدمات را آزاد پرداخت کرده‌اند، سازمان بیمه سلامت قبول کرده این پرداختی‌ها را در قالب خسارات متفرقه عودت دهد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: اختلال سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک، تا پایان هفته رفع خواهد شد.

کد خبر 6081228 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت