Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، علیرضا کاظمی در نشستی با کارکنان حوزه ستادی و سازمان دانش آموزی اظهار کرد: من از انرژی و توان همه نیروهایی که اینجا هستند استفاده می کنم. امروز همه امید آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی به دستان توانمند و افکار شما وابسته است.

وی در تشریح برنامه های خود در حوزه معاونت گفت: ما بدنبال جریان سازی های فرهنگی عمیق تاثیر گذار به ویژه در حوزه های قرآن، نماز و عترت در مدارس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهتر است از جشنواره های پرهزینه کم کنیم و آن را با برنامه های فرهنگی کم هزینه و پر محتوای دیگر جایگزین کنیم. سازمان دانش آموزی ظرفیت استثنایی معاونت معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درباره استفاده از ظرفیت سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی یک ظرفیت استثنایی در معاونت پرورشی است. ما می توانیم اجرای خیلی از فعالیت های پرورشی را به سازمان دانش آموزی بسپاریم. همه فعالیت های مدارس را می توانیم به تشکل های دانش آموزی واگذار کنیم. البته در سازمان دانش آموزی نیازمند تحول هستیم.

کاظمی به چابک سازی سازمانی بعنوان یکی از برنامه های خود در معاونت اشاره کرد و گفت: این سیستم باید چابک شود. لزوم نگاه پژوهشی به فعالیت های تربیتی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم نگاه پژوهشی به فعالیت های تربیتی در آموزش و پرورش گفت: نگاه پژوهشی به تصمیم گیری ها و اثربخشی فعالیت ها باید وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید به سمت یکپارچه سازی فعالیت ها برویم و از موازی کاری در حوزه معاونت احتراز کنیم. روحیه نقدپذیری داشته باشیم کاظمی خاطرنشان کرد: اگر سیستم روحیه نقدپذیری نداشته باشد هرگز مسیر موفقیت را طی نمی کند . حتی رفتارهای فردی ما باید نقد شود. صداقت و راستگویی حرف اول را می زند علاوه بر آن به نظم و انظباط نیاز داریم که تضمین کننده موفقیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند

به گزارش همشهری آنلاین، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در برنامه چهارم، ۲۱حکم در حوزه این معاونت وجود دارد اما بعد از گذشت سه سال از عمر این دوره مدیریت شهری جای سوال است که چه تعداد از این احکام محقق شده است؟

او افزود: احداث ۷سرای محلات در برنامه بود اما چه تعداد تاسیس شده است؟ در حوزه آموزش‌های شهروندی بگوید که چه تعداد از این آموزشها ارائه شده است؟ در مورد قرارگاه جهادی سیدالکریم توضیحاتی ارائه دهید که قرار است چه اقداماتی انجام دهد.

تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه مردم از شهرداری تهران توقع دارند که شهری تمیز و آراسته داشته باشند و برای اینکه شهری آراسته و در شأن و متناسب با فرهنگ مان داشته باشیم، لازم است اقداماتی در چارچوب توقعات مردمی شکل گیرد، گفت: سوال من این است که چقدر برای فرهنگ‌سازی شهر متمدن تلاش کردیم؟

علیرضا نادعلی رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه جلسات متعددی با معاونت فرهنگی برگزار شده است، گفت: در مورد استقبال از نوروز زحمات زیادی کشیده بودند، اما در برخی از مناطق، برخی از کارها برای استقبال از نوروز خوب و در برخی مناطق کیفیت نداشت و باید متوازن می شدند و در مورد فعالیت ماه رمضان نیز باید بگویم در بیلبوردهای شهری به مردم گزارش داده می شد و ما هر چه به سمت مناطق و محلات برویم کارها نهادینه می شود و سعی شده به موضوعات جدید با تکنولوژی جدید وارد شوند که باید ادامه داشته باشد تا جاهای خالی پر شود.

جای خالی شادی و تفریح بعد از کرونا

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه انجام کارهای اجتماعی بعد از کرونا بسیار سخت است و شهرداری تمام تلاش خود را کرد تا با طراحی برنامه‌های خلاقانه مردم را به برگزاری برنامه های جمعی تشویق کند، افزود: برای شادی و تفریح بعد از کرونا نیازمند الگو و طراحی جدید بودیم که این مهم نیز محقق شد و شاهد بودیم که جشنواره شهر رمضان امسال با حضور پرشور مردم رقم خورد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه امسال به همراه خانواده در برنامه بلوار کشاورز و پارک لاله حضور داشتم و از این خلاقیت‌ها وابتکارات تشکر می‌کنم، گفت: اما نیازمند تولیدات خلاقانه و نوآورانه هستیم و در برنامه‌های امسال ابتکاراتی داشتیم و توصیه میکنم که سال دیگر به مسئله معرفی ظرفیت های گردشگری تهران توجه ویژه شود.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز با بیان اینکه رویکرد وظایف ذاتی شهرداری باید تقویت شود، گفت: انتظار ما این بود که در روز زمین پاک بیشتر فعالیت صورت می گرفت و در حوزه آب، هوا و خدمات شهری، اقدامات بیشتری مورد توجه قرار بگیرد.

حجت السلام سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورا هم با بیان اینکه ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ درگیر بودند که جای تقدیر دارد، ادامه داد: باید آموزش خانواده را با محوریت مادران مورد توجه قرار دهیم. اگر مادر خانواده درست آموزش ببیند هم می‌تواند فرزند را درست تربیت کند و هم تأثیر ویژه ای بر همسر خود داشته باشد.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه فرهنگسازی انسان متعالی انجام شد، گفت: در سالهای قبل اقدامات دینی با روش‌های نوین و جذاب چندان برگزار نمی‌شد که این اقدام در سال جاری مورد توجه قرار گرفت. باید در بیلبوردها برنامه‌های دیگر نیز معرفی می شد تا مردم از برنامه‌های بیشتری بهره ببرند.

کد خبر 846684 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق شهروندی شوراى شهر تهران

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد