Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این یادواره به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شاهرود و همکاری سپاه ناحیه شوش برگزار شد . این مراسم با حضور خانواده شهدای آشپزخانه هفت تپه و ایثارگرانی از شهرستان شاهرود و مسئولین شهرستان شوش در مکان آشپزخانه تیپ 12 قائم در هفت تپه برگزار شد. بعد از عملیات کربلای ۵، دشمن که شکست سختی خورده بود به بمباران نقاط مختلف شهرها و مراکز حساس پرداخت که از آن جمله بمباران آشپزخانه تیپ 12 قائم استان سمنان در منطقه هفت تپه شهرستان شوش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بمباران آشپزخانه تیپ ۱۲ قائم آل محمد استان سمنان در ظهر ۲۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ انجام شد و در این بمباران بیش از 40 نفر از رزمندگان دلاور و نیروهای خدمات تیپ به شهادت رسیدند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق انتقام خون شهدای کنسولگری بود/ ایران با رافت کریمانه با مردم عادی کاری نداشت

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: جمهوری اسلامی با رافت و رحمت کریمانه خود با مردم عادی کاری نداشته و مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که این تنها درصدی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ۲۶ فروردین ماه در شورای اداری سمنان با تقدیر از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح، به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی با این پاسخ مقتدرانه دست به کار بسیار مهمی داده است.

وی ادامه داد: اقدام شب گذشته به گفته مسئولان نظامی و دست اندرکاران این عملیات، به عنوان یک اقدام گسترده نبود، بلکه یک کار تنبیهی و انتقام از خون شهدایی بود که ناحق در کنسولگری جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

وی حمله جمهو ی اسلامی را حق کشورمان برشمرد و اضافه کرد: این حق جمهوری اسلامی بود و الحمدالله شب گذشته این حمله علیه اهدافی در مناطق اشغالی انجام شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: در اقدام شب گذشته، هیچ مرکز بیمارستانی، اجتماع مردمی، منازل مسکونی، مدارس و امثال اینها مورد هجمه قرار نگرفت و پایگاه هوایی که برای حمله به کنسولگری استفاده شد، مورد هجوم قرار گرفت.

مطیعی با ابراز خرسندی از خوشحالی مردم غزه از عملیات وعده صادق گفت: انشالله این پیروزی و شیرینی به کام مردم مظلوم غزه نیز بنشیند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به طرح برخورد با بی‌حجابی‌ها اظهار کرد: انشالله اقدامات لازم در حوزه عفاف و حجاب با یک همت ویژه و بیشتر در این طرح در حال اجرا، صورت می پذیرد.

 مطیعی تاکید کرد: مسئولین نسبت به زیر دستان خود باید فروتنی و تواضع داشته باشند چرا که در این صورت مورد رافت خداوند قرار گرفته و ارتقاء مقام می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولین، نسبت به مردم، جوانان و نسل جوان وظیفه داشته و باید احساس مسئولیت کنیم‌، مردم حق بسیار بالایی بر گردن ما دارند.

امام جمعه سمنان افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی باید زمینه و ریل گذاری را برای حفظ دین مردم، به خصوص جوانان و نسل آینده فراهم کنیم.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به سمنان اضافه کرد: پیشاپیش با توجه به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری، حضور آیت الله رئیسی خیر مقدم عرض کرده، انشالله این سفر برکات و خیر فراوانی را به همراه داشته و در خصوص مشکلات اصلی استان همچون آب و جمعیت و سایر موراد، اقدامات و تصمیمات مطلوبی اتخاذ شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • وعده صادق انتقام خون شهدای کنسولگری بود/ ایران با رافت کریمانه با مردم عادی کاری نداشت
  • هاآرتص: زرادخانه اتمی دیمونا هدف آسانی برای ایران است
  • تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد
  • نقش دستگیره‌های کابینت در زیبایی خانه
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان