Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ایوب مظفری آبدهگاه ساکن روستای برمامیون خان احمد بخش بوستان شهرستان باشت میهمان دار کشتی نفت کش سانچی بوده که در حادثه آتش سوزی این کشتی جان خود را از دست داد. صداوسیمای شبکه استانی دنا این حادثه جانگداز را به خانواده دریانوردان به ویژه خانواده ایوب مظفری تسلیت می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است هفته گذشته برخورد دو کشتی نفت کش و باری در سواحل شرقی چین منجر به آتش گرفتن کشتی نفت کش که در حال انتقال نفت از ایران به چین بود شد و امروز اعلام شد همه  ۳۲ خدمه آن که۳۰ نفر ایرانی و دو نفر بنگلادشی هستند، کشته شده اند. هیئت دولت فردا دوشنبه 25 دی ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. یادشان گرامی باد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!

«پایگاه اینترنتی پنینسولا قطر» گزارش داده است در حادثه روز گذشته (یکشنبه) در شهر «دایاتالاوا» (Diyatalawa) دست‌کم ۲۱ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش بی‌بی‌سی، ارتش این کشور می‌گوید کشته‌شدگان، شامل تماشاچیان از جمله یک دختر هشت ساله و چهار مسئول مسابقه است.

دو تن از قربانیان پس از انتقال به بیمارستان نظامی محلی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و حال برخی از مجروحان نیز وخیم است. تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئو‌های شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقات تعلیق شد.

این بیست و هشتمین دوره مسابقات فوق بود که توسط ارتش سریلانکا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین