Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@16:54:38 GMT

ثبت ۷ وقف جدید در اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۲۵۶۳

ثبت ۷ وقف جدید در اسفراین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین گفت : ۷ وقف جدید در شهرستان اسفراین ثبت شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، حجت الاسلام خادمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با ثبت ۷ وقف جدید در ۴۵ روز گذشته  شمار وقف های امسال به ۱۴ مورد در شهرستان اسفراین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که وقف های جدید با نیت توسعه مساجد و حوزه های علمیه ،درمان ، احداث مجتمع رفاهی و اطعام عزاداران امام حسین(ع) به ثبت رسیده است،

خادمی اظهار کرد : ارزش موقوفات جدید ثبت شده بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی علم آموزی ، سلامت ، ازدواج و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی از اولویت های وقف برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل