Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:48:19 GMT

اسرائیل بدنبال احداث راه آهن ارتباطی با عربستان!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۲۶۷۳

اسرائیل بدنبال احداث راه آهن ارتباطی با عربستان!

رژیم صهیونیستی قسمتی از بودجه سال 2019 را برای اجرای پروژه کشیدن خط راه آهن از شهر بیسان به گذرگاه شیخ حسین اختصاص داده است تا انتقال مسافران و بار به جای کامیون از طریق قطار صورت گیرد.

به  گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی 15 میلیون شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) از بودجه سال 2019 را برای اجرای پروژه کشیدن خط راه آهن از شهر بیسان به گذرگاه شیخ حسین اختصاص داده است تا انتقال مسافران و بار به جای کامیون از طریق قطار صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، این روزنامه نوشت: این پروژه از فشار بر جاده‌هایی که بنادر اسرائیل در ساحل دریای مدیترانه به ویژه حیفا و اشدود را به اردن وصل می‌کنند، می‌کاهد.

علاوه بر این صاحب این پروژه می‌خواهد بنادر اسرائیل را به کشورهای دیگر منطقه مثل عراق، عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در آینده وصل کند.

یسرائیل کاتس، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی درباره این پروژه اعلام کرد: خط راه‌آهن به عنوان یک گذرگاه منطقه‌ای برای انتقال میان اروپا و خاورمیانه به کار گرفته خواهد شد و به دریای مدیترانه وصل خواهد شد و به عنوان “پل صلح” به حساب خواهد آمد.

وی گفت: وصل کردن عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اردن به بندر حیفا و دریای مدیترانه، اسرائیل را به مرکز انتقال دریایی تبدیل کرده و اقتصاد اسرائیل را تقویت خواهد کرد.

منبع:اعلام الحربی

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

به گزارش همشهری آنلاین، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه‌، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

کد خبر 847247 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سازمان شانگهای

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل