Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فریدن، گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان اگر برنامه مدون و جامع ارائه ندهند در اعتبارات سال آینده سهمی نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام؛ کمال رضایت عصر سه شنبه، در جلسه شورای اداری فریدن برنامه ریزی برای توسعه شهرستان را لازم و ضروری دانست و گفت: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای اجرای کارها در سطح شهرستان نداریم بنابراین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان اگر برنامه مدون و جامع ارائه ندهند در اعتبارات سال آینده سهمی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فریدن اشتغال را مسئله اول شهرستان دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 400 طرح اشتغالزایی در بخش های مختلف به بانک های عامل معرفی شده است که با دریافت 130 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال 500 نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: علاوه براین، مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های توسعه کشاورزی و مکانیزاسیون پرداخت و 15 میلیارد ریال جرائم دیرکرد وام های بخش کشاورزی نیز بخشیده شده است.

علی ناظمی، مدیر آب و فاضلاب شهری فریدن در ادامه، به افت سطح ایستایی منابع آب تا 40 متر اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از دو میلیون و 400هزار مترمکعب آب آشامیدنی برای ساکنان شهر داران تولیدمی شود.

وی افزود: این درحالی است که سرانه مصرف آب در این شهر 26 درصد بیشتر از استاندارد تعریف شده است، لذا با توجه به تداوم خشکسالی ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود