Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد علیخانی رئیس اداره بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این واحد‌ها به استناد ماده ۱۰۵ قانون کار به دلیل رعایت نکردن مقررات ایمنی کارگاه‌های ساختمانی به درخواست اداره بازرسی کار و به دستور مقام قضایی تعطیل و ادامه فعالیت آن‌ها منوط به رفع نواقص ایمنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارگاه‌های ساختمانی دارای فعالیت‌های با ریسک بالا هستند و این امر سبب افزایش آمار حوادث به ویژه حوادث منجر به فوت، نسبت به سایر فعالیت‌ها می‌شود، بنابراین اداره بازرسی کار بر نظارت و بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی تاکید بیشتری دارد و با دقت نظر زیادی این امر را پیگیری می‌کند.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به اثر بخش بودن اقدامات صورت گرفته، نظارت و پیگیری‌های این اداره با قاطعیت و جدیت بیشتری برای اجرای مقررات ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

رعایت نکردن قانون منجر به تعطیلی هفت کارگاه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی