Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - فرماندار مهريز نسبت به پيگيري جذب بودجه لازم و تکميل طرح هاي نيمه تمام عمراني از سوي مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان تاکيد کرد.

سيد محمد رستگاري شامگاه سه شنبه در کميته برنامه ريزي شهرستان، افزود: براي جذب بودجه و تکميل طرح هاي عمراني بايد مديران در چارچوب مقررات و سياست هاي دولت وظايف مربوط به خود را با جديت انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بدون اشاره به ميزان اعتبار تخصيصي و تعداد طرح هاي نيمه تمام مهريز افزود: سياست دولت، تکميل طرح هاي نيمه تمام است که تلاش و پيگيري مديران اجرايي را طلب مي کند.
فرماندار مهريز تصريح کرد: ارتباط مديران دستگاه هاي اجرايي با مسوولان استاني مرتبط ، وجود تعامل با آنها در جذب بودجه بسيار موثر است، اميدواريم براي تحقق آن اقدام لازم انجام شود.
رستگاري در ادامه تاکيد کرد: طرح هاي اقتصاد مقاومتي نقش مهمي در بهره گيري بهتر و بيشتر از ظرفيت هاي داخلي ، ايجاد توليد و اشتغال دارد.
به گفته وي، محور فعاليت مديران بايد همواره بر اجرايي شدن دقيق اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري و انجام برنامه هاي دولت براي رسيدن به توسعه متوازن باشد.
کميته برنامه ريزي با حضور فرماندار و مديران شهرستان و با هدف هماهنگي و تصميم گيري در امور برنامه ريزي ، توسعه و عمران و ضرورت پيگيري طرح هاي نيمه تمام مطابق با خط مشي دولت تدبير و اميد برگزار مي شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار: کاظم سبحان زاده **انتشار: عباسقلي اشکورجيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار