Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا - معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به تاثیرهای سوء پدیده شوم قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، گفت: برای مبارزه با این پدیده نیازمند بازبینی و اصلاح قانون هستیم.

به گزارش ایرنا، جمال انصاری شامگاه سه شنبه در نشست کمیسیون برنامه ‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با بیان این که به دنبال کاهش مشکلات و رفع موانع در برخورد و کنترل قاچاق هستیم، اظهار داشت: قانون قاچاق در حوزه پیشگیری بسیار رسا و دقیق و در حوزه برخورد نیز نگاه رئیسان شعبه ها بسیار جدی و قاطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار پرهزینه است، افزود: باید به نقطه ای برسیم که هزینه های هنگفتی که برای مبارزه با قاچاق صورت می گیرد منجر به کاهش این پدیده شود.
انصاری با اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری با سازمان ها و دستگاه های همسو به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: معتقدیم برای کنترل، نظارت و برخورد با قاچاق نیازمند یک وحدت و سیستم سازمان یافته هستیم.
وی با اشاره به رسیدگی 95 درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز کشور در سازمان تعزیرات حکومتی ،گفت: با این وجود 80 درصد اقدام های سازمان تعزیرات حکومتی مرتبط با مسائل صنفی، اجتماعی و کنترل بازار است و 20 درصد آن شامل رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز می شود.
7198/ 6048/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است