Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛بر اثر انفجار گاز شهری در شهرستان ساوه یک نفر جان خود را از دست داد و انفجار و حریق کارگاه شارژ گاز LPG در اراک ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از فوت یک نفر براثر انفجار ناشی از نشت گاز در ساوه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلجی افزود: حدود ساعت ۵ صبح امروز بر اثر نشت گاز و انفجار در طبقه یک واحد مسکونی، صاحبخانه که مردی حدودا ۵۰ ساله بود، جان خود را از دست داد

مصدومیت دو نفر بر اثر انفجار مغازه فروش کپسول گاز ال پی جی در اراک

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین گفت: حدود ساعت ۳ و ۴۶ دقیقه امروز بر اثر انفجار و حریق در یک باب مغازه فروش کپسول گاز ال پی جی که به علت عدم رعایت اصول ایمنی در محور قم_ اراک واقع در جاده فولاد رخ داد، ۲ نفر به صورت سطحی دچار جراحت شدند.

سرهنگ خلجی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی وانت زامیاد نیز به طور کامل دچارر حریق شدو با حضور عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و علت دقیق حادثه تحت بررسی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟