Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در راستای بررسی و رفع مشکلات اساسی استان در بخش‌های مختلف، استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی ویژه استان و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و خدمات اساسی در سطح استان و ارائه تحلیل‌های علمی و کاربردی در خصوص موضوعات کلیدی قابل طرح در برنامه‌های توسعه، دبیران کمیته‌های تخصصی ۴۸ گانه استان از سوی استاندار گیلان منصوب و احکام تدوین و اجرای ۴۸ طرح توسعه راهبردی گیلان به آنان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه‌ مهم تدوین برنامه‌ راهبردی توسعه‌‌ای استان در حوزه «برندسازی خوراک و پوشاک سنتی گیلان» و نظارت بر اجرا و تحقق آن به رضا علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان واگذار شد.

در ابلاغ مذکور مقرر گردید تا دبیران کمیته‌های تخصصی استان در تدوین طرح‌های توسعهٔ راهبردی با هدف غنی سازی محتوای طرح‌ها و در راستای ارج نهادن به نظرات و پیشنهادات علاقمندان به توسعه‌ استان از آراء و نظرات اساتید، کار‌شناسان، صاحب‌نظران و اندیشمندان بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه‌های مختلف استفاده حداکثری نمایند.

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید