Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از برگزاری شش دوره موفق مسابقات بین المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران) و حضور موفق محققین دانشگاه در عرصه های مهم ملی و بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی؛ با همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا، مدرسه رباتیک امیرکبیر از تابستان ۹۶ فعالیت خود را با شعار «رباتت را خودت بساز!» آغاز کرده و به دنبال آن است که دانش آموزان و دانشجویان را در مقاطع مختلف با روش های اصولی و علمی پرورش دهد تا بتوانند در آینده نزدیک، خود خالق طرحها و ایده های خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به نیاز کشور بر تعمیم آموزش استاندارد و پژوهش کاربردی و با هدف پرورش روحیه خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و تقویت روحیه کار تیمی در میان نسل جوان کشور، تصمیم به ایجاد مدرسه ای گرفته است که بتواند به وسیله آن، سطح علمی و فنی دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به فراگیری دانش رباتیک را ارتقا دهد و این پژوهشگران بتوانند در نهایت، ایده های خلاقانه خود را به تولید فناوری و محصول برسانند.

مدرسه رباتیک امیرکبیر، در ترم زمستان ۹۶ و یهار 97 پذیرای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی چهارم تا دوازدهم و تلاش دارد تا همزمان با فیراکاپ آزاد ایران در اسقندماه 96 نیز کارگاه ها و دوره های مختلفی را برای گروه های دانشجویی برگزار نماید.

علاقه مندان جهت ثبت نام در ترم آتی مدرسه رباتیک می توانند به نشانی اینترنتی این مدرسه به آدرس roboschool.aut.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اینترنتی مبادرت ورزند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توان با شماره های 66176216-64545868 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی