Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای مواصلاتی 5 استان کشور و بارش باران در محور نور استان مازندران خبر داد.

ایران آنلاین / سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی در محور ارومیه -خوی در استان آذربایجان غربی،محور های اردبیل - سرچم و خلخال - اسالم در استان اردبیل، محور بجنورد -اسفراین وبجنورد - آشخانه در استان خراسان شمالی،محور قوچان -درگز، چناران -قوچان و قوچان -سر ولایت در استان خراسان رضوی و از شهرستانک تا کندوان در استان البرز بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش باران در محور نور استان مازندران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پلیس راهور، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

­

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

­

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

­

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه