Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تدوین طرح دو فوریتی برای ایجاد خط اعتباری در صنعت نفت خبر داد که پس از بودجه در صحن علنی مطرح می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند با اشاره به حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت در نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، 26 دی‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست اولویت‌ها، مشکلات، موانع پیش روی صنعت نفت و راهکارهای رفع آن بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که وزارت نفت یکی از بخش‌هایی است که امروز در تحول اقتصادی و در حوزه اشتغال و تولید می‌تواند تاثیرگذار باشد، افزود: طی هفته‌های گذشته اعضای کمیسیون انرژی بازدیدهایی از مجموعه‌های وزارت نفت در استان‌های مختلف داشتند که عمده مشکلات در حوزه تامین منابع مالی بود.

وی با تاکید بر این‌که در بخش تامین منابع مالی باید به دنبال خلق منابع جدید در حوزه داخلی و بیرونی باشیم، تصریح کرد: نگاه ما باید به توانمندی‌های داخلی و سرمایه‌ها و تکنولوژی‌های بیرون باشد که در کنار یکدیگر بتوانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

حسنوند با اشاره به سفر هفته گذشته اعضای کمیسیون انرژی مجلس به هرمزگان و بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، گفت: رئیس جمهوری در روزهای گذشته بنا به درخواست وزیر نفت، دستوری برای اختصاص اعتبار به پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس صادر کرد که این دستور باید اجرایی شود.

وی با بیان این‌که اعضای کمیسیون طرحی اعتباری را پیش‌بینی کردند که پس از موضوع بودجه به عنوان طرح دو فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح شود، افزود: بدون این‌که بخواهیم مشکلات پیش‌رو را مدنظر قرار دهیم باید از ظرفیت‌های جدید به عنوان خط اعتباری استفاده کنیم.

حسنوند با تاکید بر این‌که به اعتقاد ما منابع جدید وجود دارد، اما این منابع باید در اختیار وزارت نفت قرار گیرد، عنوان کرد: مجلس باید به وزارتخانه‌های مولد کمک کند تا از این طریق بتوان استقلال، خودکفایی و رضایت مردم را رقم زد.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود