Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ دوم علی‌اصغر افتخاری اظهار کرد: برابر مراجعه یکی از شهروندان استان هرمزگان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، در یکی از پیام رسان‌های موبایلی فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر عروسی وی نموده که این امر باعث آبروریزی شاکی در بین آشنایان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی در ادامه بیان کرد: در بررسی‌های فنی و تخصصی متهم به هویت آقای ا.ذ شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا دلالت گردید.

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه متهم یکی از کارکنان آتلیه می‌باشد، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید تصاویر مربوط به شاکی نیز توسط مدیر آتلیه در صفحه دیگری از شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده بود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی مدیر آتلیه دستگیر گردید، افزود: در بازجویی به عمل آمده از مدیر آتلیه، به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت هدف از انتشار تصاویر مشتریان ،تبلیغ، بازاریابی و کسب درآمد بیشتر بوده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: به آتلیه‌ها و مراکزی که تصاویر خصوصی افراد به امانت در پیش آنها نگهداری می‌شود تأکید می‌گردد از انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی خودداری نمایند و در حفظ و نگهداری آنها نهایت دقت را داشته باشند چراکه در صورت بروز هرگونه جرم و انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ افتخاری هشدار داد: شهروندان پس از دریافت تصاویر و فیلم‌های خود از مراکز آتلیه، از مدیر اینگونه مراکز درخواست نمایند که تصاویر آنها را از روی سیستم‌های خود حذف نمایند.

این مسئول انتظامی در پایان گفت: در صورت مواجه با هر گونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.ir در بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اطلاع‌رسانی نمایند.

منبع: پلیس فتا

انتهای پیام/

تبلیغات عجیب در شبکه های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفر‌های او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

این عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.

 

منبع: برترین ها

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر