Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ماموران پلیس سریلانکا ،بزرگ ترین محموله کوکائین کشف شده ازقاچاقچیان را در «ماتویاناکا»ی کولومبو به آتش کشیدند.

ماموران حدود هزارکیلو کوکائین کشف شده را در انبار کارخانه ای در حوالی شهر «کولومبو » نابودکردند.
بنا بر گزارش های پلیس Police ، این محموله بزرگ چندی قبل از یک کشتی که از «اکوادور »راهی هند بود کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا است، اظهار داشت: اجابت دعوت رئیس جمهور محترم سریلانکا و حضور در این‌ کشور برای بهره‌برداری از نماد دوستی دو کشور برای من افتخارآمیز است. مهم‌تر از طرح بزرگ و چندمنظوره سریلانکا، تحقق اراده دو ملت است که می‌خواهند رفاه، آسایش و بهتر زیستن را برای خود رقم بزنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین مالی طرح از طرف کشور سریلانکا و نیروی فنی و مهندسی از طرف جمهوری اسلامی ایران انجام شد، تصریح کرد: پیگیری این طرح از طرف کشور دوست، سریلانکا بود و انتقال علم و دانش ایرانی به این سرزمین صورت گرفت.   آقای رئیسی گفت: سد بزرگ اومااویا گرچه امروز به عنوان ابرطرح بهره‌برداری می‌شود، اما مهم‌تر از آن، همبستگی، همدلی و همراهی دو ملت در آسیا است.   رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با توانمندی فنی و مهندسی خود، در بیش از ۲۰ کشور جهان، طرح‌های بزرگ آب و برق را اجرایی می‌کند.    آقای رئیسی تصریح کرد: غرب می‌خواست القا کند که دانش و فناوری، فقط در اختیار آنان است، اما دستان توانای متخصصان و دانشمندان ایرانی، امروز نه فقط در ایران، بلکه در سراسر قاره آسیا و کشور‌های منطقه، کار‌های بزرگی را رقم زده و در حال رقم زدن است.   رئیس جمهور با بیان اینکه ما با کشور‌های آسیایی و همسایه مستقل، بنای توسعه مناسبات را داریم، اظهار داشت: ارتباط ایران و سریلانکا از جمله ارتباط با کشورهای آسیایی، همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده درخشانی را برای دو ملت، رقم بزند.    آقای رئیسی تصریح کرد: دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم، اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم. خواست و اراده ملت بزرگ ایران، تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.    رئیس جمهوری اسلامی ایران، خطاب به رئیس جمهور سریلانکا گفت: ایران آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما شریک شود و همه تجربیات خود را که نتیجه ۴۵ سال مجاهدت مردان و زنان ایرانی است، با شما به اشتراک بگذارد. ما آمادگی داریم در طرح‌های بزرگ سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی ایران در پیشرفت این کشور، شرکت کنیم.   آقای رئیسی اظهار داشت: من به صاحبان ادیان که در نشست حضور دارند، مسلمانان، هندو‌ها و همه صاحبان ادیان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا به خداوند و اعتماد به نفس و داشته‌هایی که خداوند متعال مرحمت کرده است، پیشرفت کنید.   رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه نظام سلطه به ملت‌ها القا می‌کند، این است که شما بدون حضور، دانش و مشارکت ما نمی‌توانید؛ این حرف، القای استعماری ـ استکباری بوده و نظام سلطه از نظر ما مردود است. بدون تردید، رفاه حال مردم سریلانکا رفاه حال مردم ما است. زنده باد ایران، زنده باد سریلانکا.

دیگر خبرها

  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • طرح بزرگ برق‌ آبی اوماتویا در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح طرح بزرگ برق‌آبی اومااویا در سریلانکا توسط رئیسی
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!