Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال آینده ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو به آموزش و پرورش وارد شوند که برنامه‌ریزی و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای تحصیل آنها کار را دشوار می‌کند. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهرزاد حمیدی صبح امروز و در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک سازمان با یک ساختار بزرگ در کشور است، اظهار داشت: آموزش و پرورش یک سازمان فراقوه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به فرموده رهبری کانون تحول جامعه است گفت: برای فعالیت در این حوزه نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و ارکان دولت و نظام هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه حضور ائمه جمعه در کنار آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد افزود: وجه ائمه جمعه در جامعه، فرهنگی اجتماعی است و نیازمند همکاری آنها در آموزش‌وپرورش هستیم.

وی با بیان اینکه 500 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجو امسال به آموزش و پرورش وارد شدند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال آینده 700 هزار دانش‌آموز و دانشجو به آموزش و پرورش وارد شوند که برنامه‌ریزی و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای تحصیل آنها کار را دشوار می‌کند.

محمد محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش است اظهار داشت: امسال جلسه مشترکی بین شورهای آموزش وپرورش و فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود و حدود دویست نفر به این جلسه دعوت شدند تا یک تصمیم اساسی گرفته شود.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند

به گزرش خبرنگار مهر، غفور حضوری ظهر شنبه در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردوها با محوریت کانون های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردوهای تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

وی ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

کد خبر 6089997

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است