Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از میناب جنوب، پروژه پارک تدبیر در دومین شهر بزرگ هرمزگان علیرغم عمر دو ساله آن کار را برای ایجاد یک فضای مناسب و تفریح و سرگرمی بانوان این شهرستان سلب کرده است.

شهرستان میناب با داشتن بانوان ملی پوش و قهرمانان ورزشی، سالن ورزشی مجزا برای استفاده بانوان وجود ندارد و سالن ورزشی حجاب این شهرستان نیز بیشتر مورد استفاده آقایان ورزشکار قرار دارد این در حالی است که علیرضا پاکدامن فرماندار سابق این شهرستان تمام تلاش مجموعه مدیران دولت را فراهم کردن امکانات و خدمات لازم برای حضور فعال بانوان در عرصه ورزشی و احداث مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، سالن ورزشی و بوستان، بازارچه خود اشتغالی و مراکز فرهنگی ویژه بانوان را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه بانوان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان مینابی بیش از نیمی از جمعیت این شهر را تشکیل می دهند و نشاط و بالندگی آنها تأثیرات مستقیم بر خانواده دارد لذا ایجاد فضاهای تفریحی برای این قشر باید مورد توجه مسئولین قرارگیرد.

با گذشت ۲سال از افتتاح پارک بوستان تدبیر در این شهرستان بعنوان یکی از خواسته های دیرین بانوان مینابی، به رغم پیگیری های طولانی، این محیط وضعیت مشخصی ندارد.

یکی از بانوان ورزشکار مینابی در گفتگویی اظهار کرد: علی رغم پیگیری های زیاد و بیان مشکلات تا کنون  پارک بوستان تدبیر و سالن ورزشی سالن حجاب این شهرستان در اختیار بانوان قرار ندارد که این موضوعی معضلی برای جامعه ورزشکار شهرستان است.

وی بیان کرد: بانوان شهرستان میناب که تعداد قابل توجه آنان در حوزه ورزش فعالیت دارند از یک سالن اختصاصی و فضای تفریحی محروم هستند در صورتی که سالن حجاب مخصوص بانوان بوده ونیاز است مسئولین این موضوع را رصد کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری