Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال سیستم نوبت دهی اینترنتی بیماران و همچنین USSD تلفن همراه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، جواد عابدی، معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: طرح ارتقاء هتلینگ مراکز درمانی، وضع ظاهری و رضایتمندی بیمارستان ها را متحول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در سال 93 در راستای نظام سلامت کشور در حوزه معاونت درمان سازمان در دستور کار مدیریت های درمان استان ها قرار گرفت، افزود: بیمارستان هایی که از قدمت ساختمانی بالایی برخوردار بودند در جهت سرویس‌دهی مطلوب و در شان و منزلت بیماران طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها اجرایی و عملیاتی شد .

عابدی همچنین افزود: این طرح با همه محدودیت ها در زمینه تامین منابع مالی، خوشبختانه در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین عملیاتی شد و در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بخش های اظفال، لابی قسمت های پذیرش، ترخیص، فضای محوطه،  پارک کودک و در بیمارستان امید ابهر نیز بخش جراحی زنان و مردان، سالن ورودی بخش ها و امکانات و تجهیزات اتاق ها نوسازی و بهسازی گردید.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: دو بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی و چهار مرکز درمانگاه سرپایی با تمام ظرفیت به بیمه شدگان سازمان در حال خدمت رسانی هستند.

این مقام مسئول در زمینه برخی خدماتی که در بخش درمان مستقیم سازمان بر اساس سطح بندی کشوری تعریف نشده اعلام داشت: بیش از 500 مرکز درمانی در سطح استان با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند و بیمه شدگان می توانند بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز خود را با پرداخت فرانشیز( سهم بیمه شده ) از مراکز درمانی طرف قرار داد دریافت نمایند و یا بعد از دریافت خدمات از بخش های خصوصی مثل بیمارستان های خصوصی، با ارائه صورتحساب هزینه آنرا برابر نرخ مصوب دولتی از دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی واقع در میدان دانشسرا مطالبه نمایند.

معاون درمان استان کمبود برخی تخصص ها، همچون رادیولوژی را از محدودیت های اساسی بخش درمان استان برشمرد و اظهار داشت: بعلت کمبود متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در سطح کشور و کثرت تقاضا، ناگزیر به نوبت بندی برای روزهای آتی و در صورت وجود متخصص رادیولوژی، ضمن استقبال، آماده جذب ایشان بلادرنگ هستیم.

عابدی به افزایش کانال های نوبت دهی مراکز درمانی سازمان نیز اشاره کرد و گفت: تا ایام الله دهه فجر سال جاری سیستم نوبت دهی اینترنتی بیماران و همچنین USSD تلفن همراه افتتاح خواهد شد و با افتتاح این دو فاز، نوبت دهی و پذیرش بیماران در سطح مراکز درمانی استان به 4 طریق میسر خواهد شد.

معاون درمان استان در پایان، به آغاز فاز دوم عملیات اجرایی طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان ها پرداخت و گفت: ارائه خدمات درمانی را تعطیل نکرده ایم و در کنار آن، عملیات اجرایی فاز 2 این طرح را آغاز کرده ایم و ممکن است در چند ماه آینده و تا اتمام این فاز، کاستی ها یا خللی در روند خدمت رسانی به بیماران و بیمه شدگان بوجود آید که پیشاپیش از همه مراجعین، بیماران و همراهان پوزش می طلبیم .

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۵۰۰ هزار بار خدمت آزمایشگاهی در مراکز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ارایه شده است.

علمداری افزود: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قراداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تامین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می‌شود .

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه، شاهد هستیم.


دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند